גיל ברנדס מונה ליו"ר אגודת ידידי מוזיאון ישראל

עיקר עיסוקו של עו"ד גיל ברנדס הוא ליווי משפטי של חברות הייטק בעסקאות מורכבות. במקביל הוא יו"ר משותף של קבוצת כאן-עכשיו, התומכת ברכישת אמנות ישראלית עבור אוסף מוזיאון ישראל, וחבר בוועדת פרס שיף

עו"ד גיל ברנדס מונה ליו"ר אגודת ידידי מוזיאון ישראל ירושלים. ברנדס יחליף את רחל ומשה ינאי, שכיהנו בתפקיד יחדיו מאז 2010. קדמו להם סוזי ודן פרופר, יו"ר חברת אוסם.

גיל ברנדס עובד כעורך-דין למעלה מ-25 שנה ושותף במשרד עורכי-הדין נשיץ-ברנדס-אמיר. בעבר עבד במשרד עורכי-הדין Skadden Arps שבניו-יורק. עיקר עיסוקו של ברנדס הוא ליווי משפטי של חברות הייטק בעסקאות מורכבות. לצד פעילותו המקצועית הוא משמש יו"ר משותף של קבוצת כאן-עכשיו, התומכת ברכישת אמנות ישראלית עבור אוסף מוזיאון ישראל, וחבר בוועדת פרס שיף לאמנות פיגורטיבית במוזיאון תל-אביב.

ברנדס הוא שותף מייסד של קרן Art Partners וחבר דירקטוריון בכמה עמותות פילנתרופיות העוסקות ביזמות טכנולוגיות, ובהן EISP 8200 והתוכנית החברתית של עמותת בוגרי 8200.

אגודת ידידי מוזיאון ישראל בהנהלתה של לאה רוטשטיין שוקדת על טיפוח הקשרים בין המוזיאון לבין קהילת שוחרי האמנות, הארכיאולוגיה, האמנות היהודית והאתנוגרפיה. קבוצת כאן-עכשיו, הפועלת במוזיאון ישראל זה שמונה שנים, רכשה עד כה 120 עבודות של 71 אמנים, בסכום כולל של יותר מ-5.5 מיליון שקל. הקבוצה הוקמה על-ידי אגודת הידידים של מוזיאון ישראל ורוכשת את היצירות לאוסף המוזיאון בהתאם למדיניות של אוצרי המוזיאון ובהתחשב בהמלצותיהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *