גם במוזיאון ת״א רכשו 16 יצירות של אמנים ישראלים עכשוויים

חברי קבוצת הרכישה של מוזיאון תל אביב לאמנות "בוחרים אמנות", בראשות אורנה ורטהיים, החליטו לרכוש 16 עבודות של אמנים ישראלים עכשוויים עבור אוספי מוזיאון תל אביב לאמנות cסכום כולל של 373,250 ש״ח. העבודות שנרכשו הן של גיל יפמן, נירה פרג, עלמה יצחקי, מאיה ז״ק, רועי רוזן, מאיה אטון, ליאת אלבלינג, שגיא אזולאי, לי אורפז ושחר יהלום. קבוצת הרכישה של מוזיאון […]

חברי קבוצת הרכישה של מוזיאון תל אביב לאמנות "בוחרים אמנות", בראשות אורנה ורטהיים, החליטו לרכוש 16 עבודות של אמנים ישראלים עכשוויים עבור אוספי מוזיאון תל אביב לאמנות cסכום כולל של 373,250 ש״ח. העבודות שנרכשו הן של גיל יפמן, נירה פרג, עלמה יצחקי, מאיה ז״ק, רועי רוזן, מאיה אטון, ליאת אלבלינג, שגיא אזולאי, לי אורפז ושחר יהלום.

קבוצת הרכישה של מוזיאון תל אביב לאמנות  נוסדה בשנת 2013 ביוזמת ציפי זיסקינד ז"ל, אורנה ורטהיים וסוזן לנדאו, המנכ"לית והאוצרת הראשית של המוזיאון, במטרה לגייס כסף לרכישת אמנות ישראלית לאוספי המוזיאון. העבודות שרוכשת הקבוצה, מיועדות לשלוש ממחלקות המוזיאון: המחלקה לאמנות ישראלית, המחלקה לצילום והמחלקה לרישום והדפס. חברי קבוצת הרכישה מקיימים פעילות שנתית הכוללת מפגשי פרזנטציה על העבודות המוצעות לרכישה, סיורים מודרכים בתערוכות, ביקורי סטודיו, הרצאות ועוד. בסוף סדרת המפגשים נערך מפגש מסכם בו נערכת הצבעה על העבודות שירכשו לאוסף. העבודות המוצעות לרכישה נבחרות על ידי אוצרות המחלקות הנ"ל בשיתוף עם סוזן לנדאו מנכ"לית ואוצרת ראשית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *