ניידת שידורי תרבות בירושלים

עונת התרבות בירושלים הערב את ניידת השידור הרדיופונית "נקודת ציון – מדברים אמנות תחת אש".  האולפן הנודד, שנולד כפעולה שמגיבה למציאות הנוכחית הסבוכה לאחר דחיית אירועי התרבות המתוכננים לעונה בעקבות המלחמה, יתחבר בכל ערב לנקודה בעיר בה מתקיים אירוע תרבות, יארח מרואיינים הקשורים לנושא ויבקש להציג ולבחון את המציאות המורכבת שבה פועל כל מי שמתעקש […]

עונת התרבות בירושלים הערב את ניידת השידור הרדיופונית "נקודת ציון – מדברים אמנות תחת אש".  האולפן הנודד, שנולד כפעולה שמגיבה למציאות הנוכחית הסבוכה לאחר דחיית אירועי התרבות המתוכננים לעונה בעקבות המלחמה, יתחבר בכל ערב לנקודה בעיר בה מתקיים אירוע תרבות, יארח מרואיינים הקשורים לנושא ויבקש להציג ולבחון את המציאות המורכבת שבה פועל כל מי שמתעקש לעשות תרבות באקלים המתחמם של הקיץ הלוחמני.

את סדרת התוכניות ינחה המנהל האמנותי של עונת התרבות בירושלים, איתי מאוטנר, והן יגיבו למצב הלחימה המתמשך בכלים שיש לאנשי עונת התרבות להציע – דיבור, הקשבה ואמנות. את התוכניות השונות, שיכללו גם מוסיקה שיבחרו האורחים ומופעים חיים קטנים וספונטניים, ניתן יהיה לשמוע גם בנקודות השונות בעיר שבהן תוצב ניידת השידור וגם בשידור חי באתר עונת התרבות בירושלים ( http://www.jerusalemseason.com/) – שגם הוא שינה פניו ומספק עדכונים שוטפים על הנעשה בעיר בימים אלה.

השידורים יחלו הערב (31/7) מרחבת הכניסה למרכז ג'רארד בכר, בין 18:00 ל-20:00, לפני ההצגה "הדרך לעין חרוד" שיצר צבי סהר לזירה הבינתחומית, ותכלול שיחה על עמוס קינן, מחבר הספר שעליו מבוססת ההצגה, דיון על אמנות תחת אש עם יוצרי ההצגה והסבר מאת הפסיכולוג דני אלון על האפקט של פחד ככוח משתק בחברה תחת טראומה.

ביום ראשון תגיע הניידת לכיכר תחריר הירושלמית, אשר בשוק מחנה יהודה, לדיון על גבולות המזרח. בשני יתקיים דיון על אלטרנטיבה – לא צבאית ולא מדינית אלא מוסיקלית, ביום שלישי יערך חשבון נפש, צום ושיחה על שנאת חינם ושסע פנימי מבית אביחי; ואחר כך תשדר הניידת ממתחם התחנה הראשונה את עצרת הלימוד של מוצאי ט' באב.

פרטים נוספים על התכנית המתעדכנת באתר עונת התרבות בירושלים: http://www.jerusalemseason.com/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *