אתר חדש לשיווק אמנות

TheArtLab היא יוזמה חדשה למכירת אמנות ישראלית עכשווית. באתר מרוכזים שמות 250 אמנים/ות ישראלים/ות שהומלצו ע"י 60 דמויות מרכזיות מעולם האמנות הישראלי. מטרת האתר לחשוף ולמכור עבודות אמנות בטווח מחירים רחב, כאשר 100% מהכנסות המכירה מועברות ישירות לאמנים – ללא דמי תיווך, עמלות או דמי הרשמה. את הפרויקט יזם עמית בראל מקרן הון סיכון ׳סטאר׳, […]

TheArtLab היא יוזמה חדשה למכירת אמנות ישראלית עכשווית. באתר מרוכזים שמות 250 אמנים/ות ישראלים/ות שהומלצו ע"י 60 דמויות מרכזיות מעולם האמנות הישראלי. מטרת האתר לחשוף ולמכור עבודות אמנות בטווח מחירים רחב, כאשר 100% מהכנסות המכירה מועברות ישירות לאמנים – ללא דמי תיווך, עמלות או דמי הרשמה.

את הפרויקט יזם עמית בראל מקרן הון סיכון ׳סטאר׳, בוגר MBA Kellogg-Recanati של אוניברסיטת תל- אביב. בצוות הייעוץ האמנותי של האתר חברים האוצרת מעין שלף, ופרופ' יאיר גרבוז. עורך האתר הוא יהונתן ה. משעל והמנהלת האדמיניסטרטיבית שלו היא שרון ארגוב.

לצד המכירה, צוות האתר מפתח כלים לתמיכה בצרכי האמנים. היוזמה כוללת ליווי מקצועי לאמנים, אפשרות להנחייה אישית על ידי אוצרים ואנשי מקצוע, ובניית מאגר מידע מקצועי.

ניתן לרכוש עבודות דרך האתר, או ליצור קשר ישיר עם האמנים בדוא״ל, בטלפון או בביקור סטודיו ולרכוש ישירות מהם. אפשרות נוספת היא תיאום פגישת ייעוץ אמנותי עם אוצר במחיר נגיש, במטרה לסייע בבחירת האמנות המתאימה ביותר עבור הרוכשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *