נפטר האמן עמי לוי

האמן והמורה עמי לוי נפטר בסוף-השבוע ממחלת הסרטן. לוי הציג תערוכות רבות ולימד במשך 30 שנה במכללת אורנים, בתיכון תלמה ילין, בבצלאל ועוד. לוי נולד ב-1954 בצרפת, ובסוף שנות ה-70 למד במדרשה לאמנות בית-ברל. הוא עסק בעיקר בפיסול סביבתי ובפיסול חוץ, ועבודותיו מוצבות במרחבים ציבוריים בכל רחבי הארץ. לאתר של לוי, כאן.

האמן והמורה עמי לוי נפטר בסוף-השבוע ממחלת הסרטן. לוי הציג תערוכות רבות ולימד במשך 30 שנה במכללת אורנים, בתיכון תלמה ילין, בבצלאל ועוד.

לוי נולד ב-1954 בצרפת, ובסוף שנות ה-70 למד במדרשה לאמנות בית-ברל. הוא עסק בעיקר בפיסול סביבתי ובפיסול חוץ, ועבודותיו מוצבות במרחבים ציבוריים בכל רחבי הארץ.

לאתר של לוי, כאן.

1 תגובות על “נפטר האמן עמי לוי”

    עמי היה חבר שלי , בתיכון . למדנו באליאנס . כבר בשישית ית היה מרדן , וסיים את הרומאן שלו עם בית הספר הקפדן בסוף השנה , ועזב שמח וטוב לב לטובת נדמה לי בית ספר לבגרות או כבר לאמנות , לא זוכר . נפגשנו תמיד במסעי המסיבות ביום ששי ובתיכון בהפסקות . כבר אז היה דעתן ובולט , לא היה מוכן לקבל קבעונות וחוסר רצינות . לצערי אחרי כשנה שנתיים לא התראינו יותר , אך שמעתי עליו שעשה חיל באמנות . היינו חברים טובים ובראש אחד . יהי זכרו ברו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *