ממוזיאון ישראל למכון שפילמן

ד"ר ניסן פרז, שפרש לאחרונה מתפקידו כאוצר המחלקה לצילום במוזיאון ישראל, מונה למשנה לנשיא של מכון שפילמן לצילום. במסגרת תפקידו החדש יסייע פרז ב"יישום מטרות המכון, ובהסתמך על קשריו הענפים בחו"ל יפעל להרחיב ולהדק את שיתוף הפעולה עם מוסדות מקבילים ברחבי העולם". ד"ר ניסן פרז עלה לישראל מטורקיה ב-1967. למד פסיכולוגיה, פילוסופיה ותולדות האמנות באוניברסיטה […]

ד"ר ניסן פרז, שפרש לאחרונה מתפקידו כאוצר המחלקה לצילום במוזיאון ישראל, מונה למשנה לנשיא של מכון שפילמן לצילום. במסגרת תפקידו החדש יסייע פרז ב"יישום מטרות המכון, ובהסתמך על קשריו הענפים בחו"ל יפעל להרחיב ולהדק את שיתוף הפעולה עם מוסדות מקבילים ברחבי העולם".

ד"ר ניסן פרז עלה לישראל מטורקיה ב-1967. למד פסיכולוגיה, פילוסופיה ותולדות האמנות באוניברסיטה העברית וסיים תואר שלישי באוניברסיטת ברייטון באנגליה. הוא מרצה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב ובאוניברסיטה של ולנסיה בספרד. הקים את המחלקה לצילום במוזיאון ישראל בירושלים ועמד בראשה בתפקיד אוצר בכיר לצילום במשך 37 שנה, עד סוף חודש יוני השנה. במסגרת פעילותו המקצועית בצילום בנה את אוסף המחלקה ואצר יותר מ-180 תערוכות בארץ ובחו"ל.

נשיא ומייסד המכון שלום שפילמן מסר כי "הצטרפותו של ד"ר פרז למכון היא יתרון גדול במיוחד כיוון שהוא מביא איתו ידע וניסיון שנצברו במשך עשרות שנות פעילות בזירה הארצית והבינלאומית שיסייעו להעשיר ולהרחיב את פעילויות המכון בעולם".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *