הטרילוגיה של יעל ברתנא נרכשה ע"י מוזיאון ת"א

קרן סולומון ר' גוגנהיים ומוזיאון תל אביב לאמנות הודיעו על רכישה משותפת של טרילוגיית הווידאו של יעל ברתנא "ואירופה תוכה בתדהמה". הטרילוגיה הוצגה בפעם הראשונה ב-2011, לאחר שנבחרה לייצג את פולין בביאנלה ה-54 לאמנות בונציה. בקיץ שעבר הוצגה הטרילוגיה בביתן הלנה רובינשטיין בת"א. קרן סולומון ר' גוגנהיים השותפה לרכישה הוקמה ב-1937 ומוגדרת כקרן ה"מוקדשת לקידום […]

קרן סולומון ר' גוגנהיים ומוזיאון תל אביב לאמנות הודיעו על רכישה משותפת של טרילוגיית הווידאו של יעל ברתנא "ואירופה תוכה בתדהמה". הטרילוגיה הוצגה בפעם הראשונה ב-2011, לאחר שנבחרה לייצג את פולין בביאנלה ה-54 לאמנות בונציה. בקיץ שעבר הוצגה הטרילוגיה בביתן הלנה רובינשטיין בת"א.

יעל ברתנא - מתוך "חומה ומגדל"

יעל ברתנא – מתוך "חומה ומגדל", הסרט השני בטרילוגיה

קרן סולומון ר' גוגנהיים השותפה לרכישה הוקמה ב-1937 ומוגדרת כקרן ה"מוקדשת לקידום ההבנה וההערכה של אמנות, בעיקר בתקופות המודרניות והעכשוויות, באמצעות תערוכות, תכניות חינוכיות, יוזמות מחקר ופרסומים. הרשת הכלל-עולמית שהחלה לפעול בשנות השבעים של המאה העשרים עם המיזוג בין מוזיאון סולומון ר' גוגנהיים, ניו יורק, ואוסף פגי גוגנהיים, ונציה, התרחב ועתה כולל גם את מוזיאון גוגנהיים, בילבאו ואת מוזיאון גוגנהיים, אבו דאבי שעדיין בבנייה".

עוד על הטרילוגיה של יעל ברתנא ב"ערב רב":
על מה את חושבת? – יונתן אמיר
פוסט ציניות – דוד שפרבר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *