תערוכה של עילית אזולאי ב-KW

האמנית עילית אזולאי תשתתף בפרויקט ייחודי המשלב תכנית שהות של חצי שנה, וכולל ליווי אוצרותי ותערוכה מלווה בקטלוג שתוצג בגלריה KW בברלין. הפרויקט, פרי שיתוף פעולה ראשון בין ה-KW ומכון שפילמן לצילום, נולד ביוזמת ועמותת שיר בראשות פרדריקה שיר. הבחירה באזולאי נעשתה לאחר ביקורן בארץ של מנהלת הגלריה גבי הורן והאוצרת אלן בלומנשטיין. בנימוקי הבחירה […]

האמנית עילית אזולאי תשתתף בפרויקט ייחודי המשלב תכנית שהות של חצי שנה, וכולל ליווי אוצרותי ותערוכה מלווה בקטלוג שתוצג בגלריה KW בברלין.
הפרויקט, פרי שיתוף פעולה ראשון בין ה-KW ומכון שפילמן לצילום, נולד ביוזמת ועמותת שיר בראשות פרדריקה שיר. הבחירה באזולאי נעשתה לאחר ביקורן בארץ של מנהלת הגלריה גבי הורן והאוצרת אלן בלומנשטיין. בנימוקי הבחירה כתבו השתיים כי "חקירותיה של עילית אזולאי העוסקות בבחינת העבר, הנצחתו במצלמה ובנייתו מחדש דרך מודלים שהורכבו בסטודיו ועל צג המחשב, מזמנות התנסות מקורית לבדיקת המקום דרך ערכים של הרס ושימור, חשיפה וכיסוי, עדות וזיכרון. ההזדמנות לבחון תמות אלו בברלין של היום כעיר היסטורית הנמצאת בתהליך של התחדשות ובנייה נראית קריטית ומשמעותית בקונטקסט זה של עבודתה של עילית אזולאי באופן מיוחד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *