חזרנו

השרת שמאחסן קבוצת אתרים וביניהם "ערב רב" הותקף ביום חמישי ע"י האקר שמחק את כל המידע באתר. מכיוון שהאתר מגבה את עצמו מדי יום לא נגרם נזק גדול וכעבור יומיים הצלחנו לשחזר את כל החומרים. בנוסף לעלויות התיקון, הפריצה מחזקת את הצורך להעביר את "ערב רב" לשרת יעודי שישחרר אותו מתלות באבטחה הרופפת-לפעמים של אתרים שכנים […]

השרת שמאחסן קבוצת אתרים וביניהם "ערב רב" הותקף ביום חמישי ע"י האקר שמחק את כל המידע באתר. מכיוון שהאתר מגבה את עצמו מדי יום לא נגרם נזק גדול וכעבור יומיים הצלחנו לשחזר את כל החומרים. בנוסף לעלויות התיקון, הפריצה מחזקת את הצורך להעביר את "ערב רב" לשרת יעודי שישחרר אותו מתלות באבטחה הרופפת-לפעמים של אתרים שכנים וממגבלות האחסון והתעבורה של השרת הנוכחי. עד עכשיו דחינו את ההחלטה, בעיקר בשל העלויות, אולם נראה שבזמן הקרוב לא תהיה ברירה. המשמעות היא תוספת של אלפי שקלים לעלויות התחזוקה של האתר, המשולמות מכיסנו.

קוראים/ות את "ערב רב" ומעוניינים/ות לתמוך בו?  לחצו על הכפתור "אוהבים? תרמו לערב רב"  שנמצא ממש כאן למטה ותרמו להמשך הפעילות של כתב העת. ניתן לתרום כל סכום וכל סכום יתקבל בברכה. תורמי סכום של 100 ש"ח ומעלה יקבלו בדואר את שני הגיליונות המודפסים.

9 תגובות על חזרנו

    ערב רב יקר לי מאוד כמו שהיה האבא שלו מארב. אני לו ממש מבינה איך אפשר להרים פרוייקט משופר של כמה אלפי שקלים בחודש מתרומותינו הדלות. אפשר לקבל פרטים על התוכנית?

    הי מירי,
    הפנייה הנוכחית מדברת על כמה אלפי שקלים בשנה, לא בחודש. זו העלות הבסיסית של התחזוקה הטכנית של האתר, וגם תרומות קטנות יכולות לסייע לכיסוייה.
    מעבר לכך אני לא חושב שצריך לזלזל בתרומות דלות שיכולות לשפר את האתר. כרגע האתר מופעל כמעט בהתנדבות, מה שמשפיע על כמות הפרסומים ועל היכולת שלנו ליזום פרויקטים ומאמרים נוספים בנושאים שנראים לנו רלוונטיים ואינם מטופלים כרגע כי אין לנו זמן, כסף וכוח אדם לטפל בהם. ל"ערב רב" יש אלפי קוראים. לו אלף מתוכם היו משלמים בסה"כ 10 ש"ח בחודש הוא יכול היה לצמוח פלאים.

    מה דעתך על הוראת קבע?

    שאלה טכנית – איך תורמים? לשלוח צ'ק? העברה בנקאית?

    הכי פשוט להעביר את הכסף דרך פייפאל. הפרוצדורה מאד פשוטה והכפתור פה למעלה, משמאל לכותרת "ערב רב" בראש העמוד.
    אם זה לא מסתדר כתבו ל:[email protected]
    ונמצא פתרון.
    מירי, אין כרגע אפשרות לעשות הוראת קבע, אבל אנחנו עובדים על זה.

    האם יש כתובת שאפשר לשלוח אליה צ'ק?

    לא רוצה פייפאל רוצה הוראת קבע או לשלוח צ'ק או מספר חשבון בבנק, לשם אפשר יהיה לעשות הוראת קבע קטנה:)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *