מבאר שבע לגרמניה

התערוכה הקבוצתית "רוח דרומית" שאצרה ד"ר דליה מנור ומוצגת עתה במוזיאון הנגב לאמנות בבאר שבע תוצג במוזיאון לאמנות בעיר וופרטל, גרמניה. "רוח דרומית: מבטים על הנגב באמנות ישראלית עכשווית" כוללת עבודות של 11 אמנים ישראלים הבוחנים את הסטריאוטיפים השגורים של דימויי הנגב ומציעים מגוון נקודות מבט נוספות על הנוף, האנשים, ההיסטוריה והארכיאולוגיה של האזור. העברת […]

התערוכה הקבוצתית "רוח דרומית" שאצרה ד"ר דליה מנור ומוצגת עתה במוזיאון הנגב לאמנות בבאר שבע תוצג במוזיאון לאמנות בעיר וופרטל, גרמניה.
"רוח דרומית: מבטים על הנגב באמנות ישראלית עכשווית" כוללת עבודות של 11 אמנים ישראלים הבוחנים את הסטריאוטיפים השגורים של דימויי הנגב ומציעים מגוון נקודות מבט נוספות על הנוף, האנשים, ההיסטוריה והארכיאולוגיה של האזור. העברת התערוכה לוופרטל התאפשרה הודות לקשרים המקצועיים שנרקמו באחרונה בין ד"ר גרהרד פינק,  מנהל המוזיאון בוופרטל לבין ד"ר דליה מנור, אוצרת התערוכה ומנהלת מוזיאון הנגב לאמנות. במסגרת קשרים אלה ישאיל המוזיאון של וופרטל כעשרים עבודות מן האוסף שלו לתערוכה במוזיאון הנגב לאמנות.

אירוע נעילת התערוכה "רוח דרומית" יתקיים במוזיאון הנגב לאמנות ב28.7 החל משעה 18:30 ויכלול שיח גלריה עם אוצרת התערוכה ואמנים משתתפים והרצאתו של ניסים דיין "הנגב בקולנוע הישראלי והבינלאומי".

מתוך התערוכה: פבל וולברג - ליד צומת גורל, 2010

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *