פוסט סטודיו

עורכי כתבי העת ערב-רב, החדש והרע, מיס.יוז, פרוגרמה פיקניק ומחול ישתתפו ברב שיח בנושא כתיבה על אמנות בישראל, שיתקיים ביום שישי ה- 24 בדצמבר, 11:00 בבוקר בגלריה של בצלאל בת"א, במסגרת התערוכה "גבריאל אורוסקו היה כאן". המושג "פוסט סטודיו" לקוח מעולם המושגים של אורוסקו, אשר דחה במוצהר את הצורך בסטודיו. במקום לדבר על סטודיו, נדבר […]

עורכי כתבי העת ערב-רב, החדש והרע, מיס.יוז, פרוגרמה פיקניק ומחול ישתתפו ברב שיח בנושא כתיבה על אמנות בישראל, שיתקיים ביום שישי ה- 24 בדצמבר, 11:00 בבוקר בגלריה של בצלאל בת"א, במסגרת התערוכה "גבריאל אורוסקו היה כאן".
המושג "פוסט סטודיו" לקוח מעולם המושגים של אורוסקו, אשר דחה במוצהר את הצורך בסטודיו. במקום לדבר על סטודיו, נדבר על "סטודיו", ולמעשה על כתבי העת לאמנות שהופיעו בארץ אחרי סגירתו של "סטודיו". כתב העת המרכזי לאמנות שפעל כאן.
אל הריק שהשאיר אחריו "סטודיו", כתב העת המרכזי לאמנות שפעל בישרל עד שגווע סופית ב-2008, נכנסו בשנים האחרונות שחקנים חדשים: פיקניק, פרוגרמה, ערב-רב, מיס יוז, החדש והרע, מחול. כל כתב-עת כזה הוא בעל סדר יום משלו, פלטפורמת פרסום ואופן פעולה משלו. עצם קיומם המקביל ממחיש מצב עניינים אשר מציע חלופות ל"סטודיו" אחד, ולסטודיו בכלל, במובן של מקום אחד, קבוע ויציב.

במפגש ישתתפו נציגים של ששת כתבי העת החדשים, אשר יציגו את עמדתם ואת האופן שבו הם רואים כתיבה על אמנות בישראל 2010. הנושאים שיידונו ינועו בין עניינים עקרוניים הנוגעים בשיח האמנות ובנמעניו לבין עניינים מעשיים כמו מימון, הפקה והפצה.

מנחה: רותי דירקטור
משתתפים:
יהושע סימון, נטלי לוין, רועי צ'יקי ארד (החדש והרע)
מרב מרודי, סיון שטאנג, טל שטרן (מיס.יוז)
להב הלוי, נועם סגל (פרוגרמה)
יונתן אמיר, רונן אידלמן (ערב-רב)
עדי אנגלמן (פיקניק)
מעין אליקים, רתם ליניאל (מחול)

הגלריה של בצלאל – סלמה 60, ת"א
הכניסה חופשית

3 תגובות על פוסט סטודיו

    אין מימון לכן אין מקצוע כתיבה לכן אין כותבים יש מתנדבים כמו דודות עושות מצווה אבל עדיין דודות ילדים בצופים עם רצון טוב הכל זה כסף אחרת הכל חרטה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *