אוצרת חדשה למוזיאון נחום גוטמן

מוניקה לביא מונתה לאוצרת מוזיאון גוטמן לאמנות, ותחליף את טלי תמיר שסיימה את תפקידה  לאחרונה לאחר שש שנות פעילות במוזיאון. לביא התחילה את הקריירה שלה כעוזרת לאוצרת לאמנות עכשווית במוזיאון ישראל, ומאוחר יותר ערכה את כתב העת מוזה שיצא בשיתוף מוזיאון ישראל והוצאת ידיעות אחרונות. במשך שנות ה-90 הייתה אוצרת ומנהלת הסדנה לאמנות ביבנה  ובשנים […]

מוניקה לביא מונתה לאוצרת מוזיאון גוטמן לאמנות, ותחליף את טלי תמיר שסיימה את תפקידה  לאחרונה לאחר שש שנות פעילות במוזיאון.

לביא התחילה את הקריירה שלה כעוזרת לאוצרת לאמנות עכשווית במוזיאון ישראל, ומאוחר יותר ערכה את כתב העת מוזה שיצא בשיתוף מוזיאון ישראל והוצאת ידיעות אחרונות. במשך שנות ה-90 הייתה אוצרת ומנהלת הסדנה לאמנות ביבנה  ובשנים האחרונות ניהלה את הגלריה על הצוק בנתניה. בנוסף לעבודה האוצרותית עוסקת לביא בהוראה ובארגון כנסים בתחום האמנות.
עם קבלת ההודעה על מינויה מסרה לביא שהיא רואה אתגר גדול בתיעוד וחקר עבודתו של נחום גוטמן במקביל לתכנית תערוכות עכשווית ורלוונטית, והיא מתכוונת להמשיך את העבודה האוצרותית המעמיקה שנעשתה במוזיאון בשנים האחרונות על ידי טלי תמיר. מנכ"ל המוזיאון רוני דיסנצ'יק ציין שלהערכתו המטען שלביא מביאה עמה עונה בדיוק על הצרכים הנוכחיים של המוזיאון וכי הצטרפותה תחזק את המוזיאון בכל תחומי פעילותו, לרבות הסטודיו לציור שנפתח בשנה האחרונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *