גלריה חדשה נפתחת בירושלים

גלריית ת(א)עשיה, שתפעל בבניין סדנאות האמנים בירושלים, הוקמה כגלריה ציבורית, כחלק משיפוץ כולל שנערך בסדנאות האמנים מיסודה של הקרן לירושלים. בוועדה האמנותית המייעצת של הגלריה יושבות לביאה שטרן, יעל קיני ונירית נלסון. ת(א)עשיה הוקמה כפלטפורמה לתצוגה של אמנות עכשווית מתוך שאיפה להעלות לדיון את מגוון התכנים, המגמות ודרכי הפעולה המאפיינים את העשייה בשדה האמנות החזותית […]

גלריית ת(א)עשיה, שתפעל בבניין סדנאות האמנים בירושלים, הוקמה כגלריה ציבורית, כחלק משיפוץ כולל שנערך בסדנאות האמנים מיסודה של הקרן לירושלים. בוועדה האמנותית המייעצת של הגלריה יושבות לביאה שטרן, יעל קיני ונירית נלסון.
ת(א)עשיה הוקמה כפלטפורמה לתצוגה של אמנות עכשווית מתוך שאיפה להעלות לדיון את מגוון התכנים, המגמות ודרכי הפעולה המאפיינים את העשייה בשדה האמנות החזותית של ימינו. מיקומה, בתוך מבנה הסדנאות עצמן, נועד, בין השאר, לייצר דיאלוג ואינטראקציה של קהל שוחרי האמנות בארץ עם אמנים ואמנות עכשווית.
התערוכה שתחנוך את הגלריה תיקרא "תסבוכת", ותיפתח ב-6 במאי בשעה 20:00. התערוכה היא אחת משלוש תערוכות שתאצור במקום האוצרת טל יחס, בהשתתפות אמני הסדנאות. התערוכה עוסקת במתח שבין דימוי הסבך בטבע לבין תסבוכות הקשורות בטבע האדם דווקא, בין אם מהאספקט הצורני-אסתטי ובין אם כמטפורה לעיסוק בזהויות סבוכות או בעיוורון ובחוסר מוצא פוליטי. בתערוכה יוצגו עבודות בסוגים שונים של מדיה: רישום, צילום, פיסול ווידיאו, והיא תכלול עבודות של שישה אמנים הפועלים בסדנאות האמנים:  אתי אברג'ל, דן אורימיאן, שרון בלבן, רונן סימן טוב, יוליה רבסקי ואפרת שוילי.

ת(א)עשייה
הגלריה לאמנות, סדנאות האמנים, ירושלים
רח' האומן 26, קומה 4, אזור התעשייה תלפיות, ירושלים
טלפון: 02-6797508 (מענה בשעות הפתיחה)

שעות פתיחה: יום ה' 20:00-16:00; שישי 14:00-11:00; שבת 15:00-11:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *