בחיפה מחפשים אוצרים/ות

מוזיאוני חיפה יוצאים למכרז לבחירת אוצר/ת ראשי/ת למוזיאון חיפה לאמנות ולתפקיד אוצר/ת במוזיאון העיר חיפה. תמי כץ-פרימן הודיעה על סיום תפקידה כאוצרת ראשית של מוזיאון חיפה לאמנות לאחר כ – 4.5 שנים בהן מילאה תפקיד זה, בגין נסיעה לחו"ל לרגל מינוי בעלה לתפקיד בארה"ב. בתקופת עבודתה הביאה תמי את מוזיאון חיפה לאמנות להישגים רבים. תפקיד […]

מוזיאוני חיפה יוצאים למכרז לבחירת אוצר/ת ראשי/ת למוזיאון חיפה לאמנות ולתפקיד אוצר/ת במוזיאון העיר חיפה.
תמי כץ-פרימן הודיעה על סיום תפקידה כאוצרת ראשית של מוזיאון חיפה לאמנות לאחר כ – 4.5 שנים בהן מילאה תפקיד זה, בגין נסיעה לחו"ל לרגל מינוי בעלה לתפקיד בארה"ב. בתקופת עבודתה הביאה תמי את מוזיאון חיפה לאמנות להישגים רבים.
תפקיד האוצר הראשי כולל אחריות לבנייה וליישום של תוכנית תערוכות שנתית בתחום האמנות המודרנית והעכשווית.
מוזיאון העיר חיפה מחפש אף הוא מועמדים לתפקיד אוצר למוזיאון. המוזיאון עוסק בהצגת ההיסטוריה של העיר חיפה תוך שילוב תערוכות בתחומי האמנות, הארכיטקטורה, הצילום ונושאים נוספים הקשורים בעיר חיפה. עם קליטת אוצר/ת למוזיאון יקבל המוזיאון הכרה רשמית של משרד התרבות ומועצת המוזיאונים כמוזיאון רשמי, ובכך ישלים את תהליך ההכרה בו.
ועדת המכרזים לבחירת האוצרים כוללת את יו"ר מועצת המנהלים של חברת המוזיאונים, המנכ"ל, שני חברים מועצת המנהלים, שני אנשי אקדמיה בכירים ושנים מבכירי האוצרים בארץ בתחום האמנות.
המכרז יינעל ב 15.4.10 והוועדה תכונס לאחר מועד זה.
פרטים נוספים ניתן למצוא באתר מוזיאוני חיפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *