אבי לובין הוא האוצר חדש של המשכן לאמנות בעין חרוד

אורית לב שגב, מנכ"לית המוזיאון: "אני מברכת על בחירתו של אבי, אשר מביא עמו ניסיון אוצרותי עשיר, עכשווי ומגוון. ניכר שהוא מבין ומחובר לייחודו של המשכן והרשים את חברי ועדת האיתור בהציגו חזון מקיף, אותו קשר באופן נבון ורגיש לאוספי המשכן"

אבי לובין נבחר לתפקיד האוצר הראשי החדש של המשכן לאמנות בעין חרוד. לובין הוא מהאוצרים הבכירים בשדה האמנות. שימש בחמש השנים האחרונות כאוצר של גלריית המדרשה, עורך ומייסד שותף של מגזין תוהו, בין 2013-2018 כיהן כראש הלימודים העיוניים של התוכנית ללימודי המשך באמנות במדרשה, המכללה האקדמית בית ברל. כיום הוא מלמד במדרשה ובבית לאמנות ישראלית.
לובין  אצר תערוכות רבות בארץ ובעולם, ביניהן תערוכתה של איה בן רון "בית חולים שדה X "בביתן הישראלי בביאנלה בוונציה בשנת 2019, "שמיים פתוחים", התערוכה המרכזית במסגרת אירועי "אוהבים אמנות. עושים אמנות", שהתקיימה במרחב הציבורי של תל אביב בשנת 2020, "ערפל" בגלריה הלאומית של קוסובו בשנת 2018, "בית ספר לאמנות" במוזיאון ת"א בשנת 2016 ו"הנוסעים הסמויים" ב-apexart בניו יורק בשנת 2014. כמו כן, הוא חבר בוועד המנהל של איגוד האוצרות והאוצרים ושל "כלים – עמותה לכוריאוגרפיה".
אורית לב שגב, מנכ"לית המוזיאון: "אני מברכת על בחירתו של אבי, אשר מביא עמו ניסיון אוצרותי עשיר, עכשווי ומגוון. ניכר שהוא מבין ומחובר לייחודו של המשכן והרשים את חברי ועדת האיתור בהציגו חזון מקיף, אותו קשר באופן נבון ורגיש לאוספי המשכן, ערכיו האדריכליים ומיקומו בקיבוץ עין חרוד. ניסיונו הענף של אבי, קשריו בשדה האמנות המקומי הישראלי, הכרתו לעומק את האמנים הישראלים לצד קשריו הבינלאומיים, יסייעו לנו בקידום המשכן לשיאים אמנותיים חדשים.
אני מודה לחברי ועדת האיתור אשר התגייסו לסייע לנו בתהליך מקיף ויסודי עם המועמדים לתפקיד החשוב: אסנת צוקרמן רכטר, טלי תמיר והילה כהן שניידרמן, יחד עם רמון ברוידא יו״ר המוזיאון וגליה מירום חברת הועד המנהל".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *