רב ערב 05.04.23

חג חירות שמח! | קנו לעצמכם מתנה לחג: ערב רב מודפס | קובי לוי בלשם שמיים | "CQ" / קופר מור

מערכת ערב רב מאחלת לקוראיה חג חירות שמח, רמדאן מובארכ ואביב פורח!



קנו לעצמכם מתנה לחג: ערב רב מודפס

לאחר הצלחת הגיליונות הראשונים משנת 2021, גיליונות 3 ו־4 של כתב העת ״ערב רב״ ראו אור בסתיו–חורף 2022. כל גיליון כולל מאה עמודים של מאמרים מקיפים ויצירות אמנות, ומשלב בין חומרי ארכיון ומאמרים חדשים שנכתבו במיוחד עבור מהדורת הדפוס ומתפרסמים לראשונה.

בין הכותבות.ים: בארי שוובסקי, חנה פרוינד־שרתוק, עלמה יצחקי, נעה מורדוך־סימונסון, קרן גולדברג, גליה יהב, רות מרקוס ורותי חינסקי־אמיתי, יונתן אמיר, יהושע סימון, סלבה גרינברג ורונן אידלמן.

אמניות.ים: מיכל בר־אור, ורד נסים, אסף גרובר, אדגר דגה, חביב קפצון, אריאלה שביד, רועי ויקטוריה חפץ, מיכל היימן, רעיה ברוקנטל, וכן פרויקט מיוחד של מערכת ערב רב בעזרת תוכנת הבינה המלאכותית DALL-E.

הגיליונות נמכרים במחירי עלות, וכל הזמנה מחזקת את האפשרות להמשיך את הפעילות גם בעתיד.

להזמנת הגיליונות במשלוח בדואר או באיסוף אישי: https://www.erev-rav.com/print



קובי לוי בלשם שמיים

הוא מעצב העוסק במיתוג אורבני ומייסד של סטודיו הליגה. בעשרים השנים האחרונות עבד עם רשויות מקומיות ויצר עבורן שילוט הכוונה ומידע, וכרזות שכיסו אתרי בנייה. במקביל הוא עובד עם להקות מחול, פסטיבלים רב־תחומיים ומוזיאונים, ומעצב תערוכות וקטלוגים של אמני אוונגרד.

קוראים לו קובי לוי והוא האורח בלשם שמיים – פודקאסט התרבות של בית הנסן ומגזין ערב רב

להאזנה



"CQ" / קופר מור

בית התה – גלריית סאונד בבית הנסן

פתיחה: ראשון, 16.4.23
נעילה: 20.6.23
באירוע הפתיחה תתקיים הופעה של קופר מור ושיחה עם הקהל

התערוכה החדשה ״CQ״ בבית התה – גלריית סאונד בבית הנסן, היא מיצב סאונד של המוזיקאי ובונה הכלים פורץ הדרך, קופר מור, שנוצר במיוחד עבור הגלריה. שם התערוכה מגיע משפת המורס; זהו הקוד הבסיסי ביותר "Calling, please respond." שפת המורס עומדת בבסיס העבודה, וקופר מור נעזר בה בשביל לקודד טקסט לקצב. היצירה מורכבת מאסופה של אטיודים, יצירות קטנות עשויות מחומר גלם של שמות תואר אנושיים, שעברו טרנספורמציה וקידוד לתבניות קצביות. על ידי שימוש בטכניקת הקידוד, נעות היצירות בין מקצבים פלוריתמים להרמוניות ג׳אזיות, צלילי פסנתר בודדים ליצירות רב־שכבתיות המייצרות טקסטורות סאונד ייחודיות.

בעבודה "CQ" חוזר מור לזיכרון של צליל ראשוני מהילדות שלו: הוא ואחיו, שהתגוררו בפרברי וירג'יניה, יכלו להאזין ולתקשר עם חובבי shortwave radio מלונדון, דלהי, קיטו, קהיר ומוסקבה. מור כותב: ״הרבה מהצלילים שניסיתי לייצר באו מעולם ה־shortwave radio. לאט־לאט התחלתי ללמוד ולהכיר את ה״שדרנים״ השונים, חלקם היו מדויקים, חלקם מרושלים, חלקם מהירים וחלקם איטיים, חלקם היו מאוד מוזיקלים וזורמים, חלקם לא. עם הזמן יכולתי לזהות את השדרן לפי הדרך שבה הוא קודד״.

קופר מור הוא בונה כלים, מלחין ומוזיקאי הנטוע במסורת הג'אז והאלתור החופשי. בשנות ה־70 וה־80 קופר מור היה מפורצי הדרך בסצינת הג׳אז האוונגרדי בניו יורק. כיום, כפסנתרן, מרבה מור להופיע בהרכבים שונים עם וויליאם פרקר וגרלד קליוור, וחבר בהרכב ״דיגיטל פרימיטיבס״ יחד עם המתופף האמריקאי צ'אד טיילרו והסקסופוניסט הישראלי אסיף צחר.

ביקורו של קופר מור התאפשר הודות למשכן האמנים הרצליה
אוצרות: אמיר בולצמן
עיצוב סאונד: דניאל מאיר
עיצוב גרפי: ענת גוטברג

שעות פעילות גלריית בית התה:
שני–חמישי בשעות 10:00–22:00, שישי בשעות 10:00–14:00

לאירוע בפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *