עפרה חרנ"ם נבחרה לאוצרת גלריה קו 16 לאמנות עכשווית

עפרה חרנ"ם נבחרה לאוצרת של גלריה קו 16 – גלריה קהילתית לאמנות עכשווית, הממוקמת במרכז הקהילתי של עיריית תל אביב-יפו בשכונת נווה אליעזר בתל אביב-יפו ותחליף את קרני ברזילי שכיהנה בתפקיד במשך שש שנים.

עפרה חרנ"ם נבחרה לאוצרת של גלריה קו 16 – גלריה קהילתית לאמנות עכשווית, הממוקמת במרכז הקהילתי של עיריית תל אביב-יפו בשכונת נווה אליעזר בתל אביב-יפו. חרנ"ם תחליף את קרני ברזילי שכיהנה בתפקיד במשך שש שנים. היא נבחרה מבין עשרים מועמדות ומועמדים ע"י ועדה מקצועית שבה כיהנו: צלילית בן נבט, רעות ילניק אלחרר, רויטל בן אשר פרץ, יעל מסר ותמיר צדוק.

עפרה חרנ"ם היא אוצרת עצמאית, בוגרת תואר ראשון המדרשה לאמנות בית ברל. מזה שני עשורים עוסקת באוצרות וניהול חללי אמנות בישראל. בעלת ידע וניסיון בתחום האמנות המסחרית ובחללים ללא מטרות רווח.

אצרה ונהלה את גלריה חזי כהן במשך שבע שנים. כמו כן אצרה תערוכות יחיד ותערוכות קבוצתיות רבות בחללים מובילים כגון – גלריה מאיה, גלריית המדרשה בת"א, הגלריה לאמנות אום אל פחם, גלריית מנשר ועוד. הייתה חלק מצוות היוצרים של ״זומו״ המוזיאון הנייד, אותו אצרה משנת 2017 ועד שנת 2020. כיום עובדת על פרויקטים עצמאים, ביניהם אוהבים אמנות עושים אמנות 2022, ואת החממה לאמנים ומעצבים של מרכז אדמונד דה רוטשילד.

עפרה חרנ"ם: "אשמח להמשיך ולהרחיב את העשייה בגלריה, לבסס רשת קשרים חינוכית באמנות וממשקים עם תכניות שכבר קיימות בעיר. האוצרות שפעלו לפני בגלריה קו 16 ביססו שפה של פעולה ארוכת טווח שבה אני מאמינה. חשובים לי חיבורים שקורים דרך חוויה משותפת של עשייה סובבת אמנות והקשבה לסביבה בה אני פועלת".

גלריה קו 16 נוסדה בשנת 1998 על ידי עירית סגולי ויונית שטרן. השאיפה של הגלריה הייתה ועודנה לייצר אמנות איכותית אשר מתייחסת למקום ולקהילה בה היא נוצרת ומוצגת. האוצרות שעבדו בגלריה התייחסו לאג'נדה זו, ואצרו תערוכות מגוונות שזכו לביקורות אוהדות בשדה האמנות הישראלית ובקרב הקהילה המקומית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *