רב ערב 13.10.2016

סיור אמנות בפריז בעברית | תוכנית שהות אמנים במוסררה | כנס אדמהיא ה-4: אדמה בעיר, בירושלים

סיור אמנות בפריז – בעברית

מדריכים: אייל לנדסמן ושני ורנר
9–13 בנובמבר 2016

הצטרפו אלינו לחמישה ימים של אמנות עכשווית וצילום בפריז הסתווית והיפהפייה. המסע כולל סיורי גלריות, ביקור ביריד "פריז פוטו", מפגשים עם אנשי מקצוע, אוצרי מוזיאונים ובעלי גלריות ומפגשים אישיים עם אמנים וצלמים בחללי היצירה שלהם. הצטרפו אלינו למסע אינטימי לגילוי פריז כמרכז תרבותי, ויחד נשים את האצבע על הדופק הפועם של האמנות העכשווית והצילום הבינלאומי.

הסיור הוא שיתוף פעולה בין פסטיבל הצילום הבינלאומי לבין Talking Art. בעידוד המכון הצרפתי ומחלקת האמנות בקונסוליה הישראלית בפריז.
מספר המקומות מוגבל.

פרטים נוספים בקישור

 יריד "פריז פוטו". צילום: אייל לנדסמן

יריד "פריז פוטו". צילום: אייל לנדסמן



תוכנית שהות אמנים במוסררה

מועד אחרון להגשת מועמדות: 31.10.16

אנו מזמינים יוצרים בין-תחומיים ורב-תחומיים להגיש בקשות לשהות אמן במוסררה. במסגרת התוכנית ייבחרו שלושה יוצרים מהארץ ומחו"ל לשהות של יצירה במשך כחודש ימים בשכונה שעל קו התפר החברתי והתרבותי בירושלים, ולהציג במסגרת "מוסררה מיקס", פסטיבל בינלאומי לאמנות רב-תחומית המתקיים מדי שנה. התוכנית מזמינה יוצרים מתחומים שונים (וידיאו, צילום, מוזיקה, ניו-מדיה, מיצג ועוד) שהחיבור למרכז, לשכונה ולירושלים עשוי לעניין אותם, כמו גם מחקר יוצר על אודות החיבור שבין אמנות, חברה וטכנולוגיה.

כדי להתקבל יש להגיש:

  1. טופס מועמדות
  2. תיק עבודות ב-PDF
  3. הצעה לפרויקט שיוכל להשתלב בתמה המרכזית של פסטיבל "מוסררה מיקס", שהשנה היא "מזרח ומערב – עולם היברידי".

לפרטים נוספים בלינק.

להגשת מועמדות

לשאלות ובירורים: [email protected]

התוכנית מתאפשרת הודות לתמיכת מועצת מפעל הפיס לתרבות ולאמנות.

תוכנית שהות במוסררה, ירושלים



כנס אדמהיא ה-4: אדמה בעיר

עשור לזכרו של יובל אמיר
חול-המועד סוכות, 19–21 באוקטובר 2016

מדוע לבנות באדמה בעיר האבן? האם אדמה יכולה להחליף את קירות הבטון והגבס? האם משמעות המעשה היא נסיגה או קדמה? מהן העלויות? ומה מקומה של האדמה בעידן הסיליקון והסיבים האופטיים?
מיטב הבנאים, האדריכלים, היוצרים והמומחים בתחום מישראל יחד עם אורחים מרחבי העולם מתכנסים כדי לדון בשאלות הללו ואחרות בכנס ייחודי שיתקיים במרכז אדמהיא שבמרפסת גג לעירוניות חדשה, בניין כלל.
ימים ד'-ה' – כנס מקצועי הכולל פאנלים, הרצאות, מעגלי שיח, התנסות, מרחב תצוגה + הדגמה חיה של בנייה באדמה, פתוח לציבור ברחבי בניין כלל.

יום ו', 09:00–16:00 – אירוע חינמי ומומלץ לכל המשפחה: סדנה חווייתית פתוחה, הדגמות חיות של טכניקות בנייה שונות, תערוכת ערי אדמה, מרחב תצוגה והסברים בסוכה הגיאודזית וסיור מודרך בבניין כלל.
כנס "אדמהיא" מתקיים זו הפעם הרביעית. מטרותיו הן העמקת הדיאלוג בין הגופים המקצועיים העוסקים בתחום והחלפת מידע, כמו גם מיקוד סביב נושא האדמה בעיר, שיתוף, עדכון, השראה, הדגמה חיה של העשייה וחשיפה לציבור הרחב.

כל הפרטים באתר מוסללה
* שלושה כרטיסים לכנס יוגרלו בין קוראי "רב ערב" שישלחו מייל

adama

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *