דורון רבינא יסיים את תפקידו כמנהל המדרשה

מנהל המדרשה לאמנות בית ברל דורון רבינא, יסיים את תפקידו בסוף השנה. רבינא, שהודיע על סיום התפקיד בעמוד הפייסבוק שלו, כיהן כמנהל ביה״ס במשך קדנציה של חמש שנים. לדבריו הוא מסיים את תפקידו בשל רצון לחזור ולהשקיע זמן בעשייה אמנותית, אולם ימשיך לשמש כמרצה במוסד. ״שותפות יוצאת דופן, נדירה באיכותה ובחוכמתה של אנשי המדרשה, איפשרה […]

מנהל המדרשה לאמנות בית ברל דורון רבינא, יסיים את תפקידו בסוף השנה. רבינא, שהודיע על סיום התפקיד בעמוד הפייסבוק שלו, כיהן כמנהל ביה״ס במשך קדנציה של חמש שנים. לדבריו הוא מסיים את תפקידו בשל רצון לחזור ולהשקיע זמן בעשייה אמנותית, אולם ימשיך לשמש כמרצה במוסד.

״שותפות יוצאת דופן, נדירה באיכותה ובחוכמתה של אנשי המדרשה, איפשרה לי לממש את מלוא החזון עמו באתי לתפקיד, ולהבין כי התמורות המשמעותיות שחלו במדרשה בשנים אלה מאפשרות לי לחתום בלב שלם את תקופת הפעילות יקרת הערך הזו״ כתב רבינא. ״בחמש השנים האלו זכיתי לשותפות של אנשי המדרשה החכמים, האמיצים, הערכיים ומעוררי ההשראה, הסולדים מפוליטיקות סרק ודבקים בערבות ההדדית ובקולגיאליות, שגורל האמנות, החינוך והתרבות הוא בנפשם כמו גם הביקורתיות, הרצון להתחדש וללמוד, לאתגר את המוכר ולהשתוקק לחדש״.

רבינא יסיים את תפקידו באוקטובר 2014. תחת ניהולו נפתחה במדרשה תוכנית ללימודי המשך, וכן מרכז האמנות והתרבות החדש ״הירקון 19״, שנפתח לאחרונה בת״א. בימים הקרובים יפורסם קול קורא לאיתור מועמד/ת לתפקיד דיקאנ/ית הפקולטה לאמנויות – המדרשה, במכללה האקדמית בית ברל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *