רב ערב 28.1.14: מהדורה קצרה אך איכותית כולל הצגה חינם!

הזמנה להצגה בחינם בתיאטרון תמונע | "תחזיק בקצוות", אביטל כנעני, קטלוג דיגיטלי | תערוכת אוסף בגלריה זיסמן | "רישומי כתב", מוזיאון וילפריד ישראל, הזורע

*** 

הזמנה להצגה בחינם בתיאטרון תמונע

תיאטרון תמונע מזמין אתכם לאחת מהצגות האנסמבל של תמונע, חינם. תמונע הוא מרכז הפרינג' הגדול ביותר בישראל. מאז הקמתו על-ידי נאוה צוקרמן ב-1999 הפך לבית ליצירה העצמאית, כשהוא חורת על דגלו ערכים של מחקר, התעמקות ועיסוק בתכנים שלא היו מקבלים במה בתיאטרון הישראלי הממוסד.תיאטרון תמונע שינה את מפת היצירה העצמאית בישראל. יוצרים מקצועיים מוצאים בו חלל מעבדתי חופשי וייחודי, המאפשר את הגשמת חזונם האמנותי ללא פשרות ומתוך תשוקה לייצר תיאטרון מקצועי, רלבנטי, חי ונושם.

התיאטרון משלב דיסציפלינות שונות: תיאטרון, מחול, פרפורמנס, מוזיקה, אמנות פלסטית וקולנוע, בשאיפה להרחיב את גבולות השיח האמנותי, הפוליטי והחברתי, כמו גם לעסוק בשאלות פנים-מדיומליות המבקשות לייצר שפות פרפורמטיביות חדשות.

קבלת הכרטיס מתבצעת ברישום למועדון החברים כאן. הרישום מתבצע אוטומטית ומתעדכן בקופות הכניסה לאחר בחירת הצגה והזנת פרטים אישיים.
http://tmunamembers.co.il

תחזיק בקצוות

"תחזיק בקצוות", אביטל כנעני, קטלוג דיגיטלי

בסיומו של הפרויקט "תחזיק בקצוות" הושק השבוע קטלוג דיגיטלי הכולל שלוש תערוכות יחיד: בגלריה לוחמי הגטאות, גלריה בארי וגלריה מנשר.

שלושת המיצבים, המשלבים פיסול ורישום, נארגים לכדי מהלך אחד שלם, המרחיב את גבולות הפורמט של הרישום הסטנדרטי לעבר קנה מידה מונומנטלי. שינוי הפורמט, הפועל צורנית ומושגית כאחד, משקף את העניין של אביטל כנעני בסוגיות של מרחב, פני שטח וקנה-מידה. בכך היא מבקשת לפרוץ את גבולות היחיד, פיזית ומטפורית, ולמתוח את מסגרת היצירה עד קצותיה.

מאחורי הפרויקט עומדת מחשבה על גמיעת מרחקים, על זמן, על התפרסות מרחבית חובקת-כל, כזו האוחזת את הארץ בכל קצותיה, מצפון ועד דרום ובחזרה למרכז.

עיצוב הקטלוג: אביגיל ריינר, The Studio. אוצרות: סאלי הפטל-נוהזיוה יליןיורי כץ. צילום: יובל חי. עריכה ותרגום: חמדה רוזנבאום.

שוני ריבנאי, מתוך התערוכה

תערוכת אוסף בגלריה זיסמן

יצירות קלאסיות לצד עבודות של אמנים בני זמננו, שהשילוב ביניהם מפתיע ומדגיש את הרעננות שנשמרה בציור הקלאסי. התערוכה מציגה נקודת ראות אחרת לאוהבי הציור באשר הם.

משתתפים: ציבי גבעשושנה היימןמשה קופפרמןמשה גרשונישוני ריבנאייחיאל שמיטלי נבוןיגאל תומרקיןדוד ריבטובה לוטןאבראהים נובאניאיילת נבוןאברהם פסומנשה קדישמן ומיכאל פאוסט.

ללא אירוע פתיחה. התערוכה תוצג עד סוף פברואר. ראשון עד חמישי, 10:00–18:00; שישי, 10:00–14:00. גלריה זיסמן, רח' לבונטין 28, תל-אביב, טל' 03-5222325.

אברהם אופק

"רישומי כתב", מוזיאון וילפריד ישראל, הזורע

נעילה: 15 במרץ 2014
אוצרת: שיר מלר-ימגוצ'י

הכתב נולד מהציור במזרח הקרוב לפני כ-5,000 שנה, אך המפגש בין השפה החזותית לזו המילולית מרתק את האמנות גם כיום. זוהי נקודת המוצא של התערוכה הקבוצתית "רישומי כתב", המבקשת להתחקות אחר קו התפר שבין כתב לציור, לצד מוצגים מהמזרח הקרוב והרחוק. 18 אמנים ישראלים עוסקים בהיבט החזותי של הכתב: החל מכתב סימנים, דרך פיתוח כתב מומצא-אישי ועד לכתב המשמר זיכרון וזהות.

משתתפים: אברהם אופקמשה קסטלנורית דודנונה אורבךקזואו אישיאניסה אשקריעל בלבןאסף סטיאבישי איילבל שפירמרב דביש-בן-משהאביבית בלס-ברנסאורנה מילוא,תרצה אולמןחדוה הרכביהדסה גולדויכטנפתלי גולומב ודניאל בן-חור.

מוזיאון וילפריד ישראל, קיבוץ הזורע, עמק יזרעאל.  שני עד שישי, 09:00–14:00; שבתות וחגים: 10:00–16:00. טל' 04-9899566.

***

המודעות ב"רב ערב" מתפרסמות בתשלום. מעוניינים/ות לפרסם בניוזלטר?
צרו קשר: [email protected]‏ | 03-6041114

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *