מינויים חדשים במוזיאון ינקו-דאדא

מוזיאון ינקו-דאדא בעין-הוד הודיע בשבוע שעבר על מינויו של האדריכל יואב מסר לתפקיד יו"ר הנהלת המוזיאון, והגב' מאירה פרי-להמן כיו"ר הוועדה האמנותית במוסד. רעיה זומר-טל ממשיכה בתפקידה כמנהלת המוזיאון. אדר' יואב מסר (56) הוא בעל משרד אדריכלים המתמחה במבני ציבור, מלונאות ומגורים. בין השאר שימש כנציג הישראל המפקח על בניית בית פרס לשלום ביפו, מלון […]

מוזיאון ינקו-דאדא בעין-הוד הודיע בשבוע שעבר על מינויו של האדריכל יואב מסר לתפקיד יו"ר הנהלת המוזיאון, והגב' מאירה פרי-להמן כיו"ר הוועדה האמנותית במוסד. רעיה זומר-טל ממשיכה בתפקידה כמנהלת המוזיאון.
אדר' יואב מסר (56) הוא בעל משרד אדריכלים המתמחה במבני ציבור, מלונאות ומגורים. בין השאר שימש כנציג הישראל המפקח על בניית בית פרס לשלום ביפו, מלון נורמן בת"א, מלון הבימה ועוד. הוא פעיל רבות בתחום האמנות, בייסוד "פרס עודד מסר לאמן צעיר", בהפקת תערוכות שונות, ובמיתוג בניינים על ידי אמנות. בחירתו היא חלק מהמשך תהליך התחדשות המוזיאון הכולל את תצוגת הקבע החדשה המוקדשת למרסל ינקו, המעבדאדא – אגף הנוער, שימור הסטודיו של ינקו, תיעוד ושימור אוסף המוזיאון, תערוכות ופרויקטים חדשים.

מאירה פרי-להמן, ילידת תל אביב, למדה באוניברסיטה העברית בירושלים, במכללת וולסלי ובאוניברסיטת הרווארד בארה״ב. בעלת תואר מוסמך בתולדות האמנות עם התמחות במוזיאולוגיה וביצירות אמנות על נייר. עבדה במוזיאון ישראל בתפקידים שונים במשך למעלה מארבעים שנה. בין השאר הייתה האוצרת הראשית של האגף לאמנות. בעת פרישתה לפני חצי שנה הייתה אוצרת בכירה של המחלקה לרישומים ולהדפסים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *