2012 – סיכום שנה ב"ערב רב"

למעלה מ-200 מאמרים פורסמו השנה ב"ערב רב", לצד מספר דומה של ידיעות חדשותיות, קולות קוראים, עדכונים, המלצות ודימויים יומיים. סיכום קצר של מאורעות השנה באתר, עם הפניות למאמרים, דימויים ודיונים שזכו לעניין גבוה במיוחד.

שלום ושנה טובה לקוראים ולקוראות,

למעלה מ-200 מאמרים פורסמו ב"ערב רב" בשנת 2012, לצד מספר דומה של ידיעות חדשותיות, קולות קוראים, עדכונים, המלצות ודימויים יומיים. בעוד חודש יחגוג "ערב רב" שלוש שנות פעילות. בינתיים אנו מגישים סיכום קצר של מאורעות השנה באתר, עם הפניות למאמרים, דימויים ודיונים שזכו לעניין גבוה במיוחד.

עידו מיכאלי, מתוך סדרת הבולים "אגדות אורבניות". עפרונות צבעוניים ועיבוד מחשב, 3/5 ס"מ, 2005

עידו מיכאלי, מתוך סדרת הבולים "אגדות אורבניות". עפרונות צבעוניים ועיבוד מחשב, 3/5 ס"מ, 2005

חמשת הפוסטים הנצפים ביותר ב"ערב רב" בשנת 2012:

אל תעלו אמנות לפייסבוק, כל הערסים יבואו – אורטל בן דיין על ציוריה של זויה צ'רקסקי.

הפשיזם של התחושה – שיר חכם על עבודותיה של הכוריאוגרפית והרקדנית שרון אייל.

אמנות ואקטואליה – דיון סוער, חריף ולפרקים גם מתיש בעקבות פרסום עבודתה של סיגלית לנדאו "מקלט", המוצגת במוזיאון הנגב בב"ש, בהשתתפות האמנית, האוצרת ומנהלת המוזיאון דליה מנור ומגיבים/ות רבים/ות.

שטעטל-אביב – רונן אידלמן ויונתן אמיר בדבר עורכים לגיליון "עיר עולם", ומאמרה של ליאורה לופיאן "תל אביב תמותי!!!!11111" מתוך הגיליון.

בעל הדיעה – ראיון של יונתן אמיר עם האספן דורון סבג.

לקסיקון העיקרים, 2010, מיצב כולל ספסלים, רישומים, כתבי יד מאוירים, סמל מסדר הטומאה מעץ, מגילות, פסלים, באדיבות האמן וגלריה ג'ולי מ, צילום: הילית כדורי

לקסיקון העיקרים, 2010, מיצב כולל ספסלים, רישומים, כתבי יד מאוירים, סמל מסדר הטומאה מעץ, מגילות, פסלים, באדיבות האמן וגלריה ג'ולי מ, צילום: הילית כדורי

עוד מאמרים שעשו רעש:

השנה נפתחה בשני מאמרים על "תנועה ציבורית" מאת אריאלה אזולאי ואבי פיטשון. דורון ליבנה כתב על יוסף הירש, האמן והמורה, בעקבות תערוכה מיצירותיו. בהמשך פורסמו שתי ביקורות על עבודתה של יעל ברתנא (כאן וכאן), ראיון של סיון שטאנג עם חיים דעואל לוסקי, מאמר של ליאת לביא על התערוכה הקבוצתית "דג זהב", מאמר של דוד שפרבר על ציור אחד של ניר הוד, שיחה בין בועז ארד לעידו מיכאלי, ביקורת של דורית ארגו על פרויקט "אמן העיר", ותשובתן של אוצרות הפרויקט הילה כהן שניידרמן וגילי קרז'בסקי, ראיון של חוה ראוכר עם ליאור שטיינר, תגובה של זהייה קונדוס לביקורת של גליה יהב, מאמר של תומר גרדי על עבודתו של אריק בוקובזה, ביקורת של יונתן אמיר על הצגת תערוכת בוגרי התוכנית ללימודי המשך של המדרשה במוזיאון בת-ים, ותגובת מנהל המוזיאון יהושע סימון לביקורת. עוררו הדים גם הראיון עם אסי משולם, שנערך לאחר ניסיון הצתת תערוכתו בגלריה "החנות", ומאמרה של אילת זהר על הצגת תערוכות אמנות מאסיה בישראל.

שתי סדרות מאמרים ממושכות החלו להתפרסם השנה: סדרת מאמרים על אמנות וקעקועים שכתבה יסמין ברגנר, וסדרת ראיונות עם אוצרי רשת שעורכת מרב שין בן-אלון.

יש עוד המון כמובן. אפשר לגשת לכל אחת מהקטגוריות בנפרד, ואפשר גם לגלול את העמוד למטה ולקבל הפתעה: פוסט רנדומלי.

אלונה רודה - אם אני נסיך ואתה נסיך, מי ינהג בחמורים, 2012, פיברגלס (חפץ מצוי). צלם: פטר לני

אלונה רודה – אם אני נסיך ואתה נסיך, מי ינהג בחמורים, 2012, פיברגלס (חפץ מצוי). צלם: פטר לני

בשנה האחרונה הצליח "ערב רב" לגייס פרסומות, במיוחד באמצעות הניוזלטר הפרסומי השבועי "רב ערב", אולם ההכנסות מכסות רק בקושי את עלויות אחזקת האתר המתקרבות כבר ל-1500 ש"ח בחודש. כאן המקום להזכיר את כפתור הפייפאל הנמצא פה בצד שמאל למעלה, ומאפשר לקוראים/ות לתרום כל סכום שיבקשו ובכך לסייע לקיומו של כתב העת.
פרטים נוספים על פרסום בניוזלטר: [email protected]

שנה טובה!

[wp-post-slider]

1 תגובות על “2012 – סיכום שנה ב"ערב רב"”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *