רב ערב 31.7.12

פסטיבל ניסוי כלים, הופעות של יסמין גודר, פסטיבל אמנות ציבורית ועותקים של דו"ח ועדת ספיבק-יונה במתנה לקוראים

 

ניסוי כלים #9

פסטיבל ניסוי כלים יפתח בבית תמי ובגינת שנקין ביום ג' ה-7.8, וימשך עד ה-9.8. האירוע מופק על ידי עיריית תל אביב-יפו, במסגרת שנת האמנות, ומטרתו לתמוך ביוצרים עצמאיים מכל תחומי האמנויות, לפתח יצירות מקוריות בדגש על שילוב אמנויות, לחשוף אמנים ואת יצירותיהם לקהל הרחב והמקצועי גם יחד.

השנה יעסוק הפסטיבל במושג "תהליך" ויציע שילוב של עבודות מתחומי אמנות שונים המוצבות זו לצד זו, זולגות זו אל זו ויוצרות "ביחד" חדש הגדול מסך מרכיביו.
במהלך הפסטיבל יתקיימו מופעי מחול, תאטרון, תאטרון-מחול, תאטרון-תנועה, אמנות חזותית, מוזיקה, רוק, מיצגים, תאטרון רחוב, ג'אז ומופעים לכל המשפחה.
כל המופעים באורך של עד 30 דקות

מנהל אמנותי בתחום הבמה: גיל אלון
אוצרת: כרמית בלומנזון
מנהלת בית תמי מרכז קהילתי לב תל אביב: אורית ארבלי
לרכישת כרטיסים ולתוכניה המלאה

תוכניה מלאה וטלפונים – ניסוי כלים
https://www.facebook.com/events/341218292626542/?notif_t=plan_user_invited

מעוניינים/ות בכרטיס? בין קוראי ערב רב יוגרלו ארבע הזמנות זוגיות למופע לבחירתכם/ן. כתבו ל: [email protected]וציינו שם מלא, כתובת ומספר טלפון, וכן את שם המופע שתרצו לראות.

 

סוף סופה / אוהבים אש
הופעות של להקת המחול יסמין גודר

אוהבים אש 
יצירתה של יסמין גודר, שנבנתה לפסקול יצירות ואלס מוכרות, עוסקת באסתטיקה הרומנטית של המוזיקה דרך פריזמה אישית ופרטית, ומנסה להיסחף ולהרגיש אותה ללא שיפוט ותנאי.
משך המופע: 65 דקות
כוריאוגרפיה: יסמין גודר
שותף ליצירה ודרמטורגיה: איציק ג'ולי
רקדנים-יוצרים: יסמין גודר, ערן שני
רקדנים מבצעים: יסמין גודר, מתן זמיר
אמן אורח: יוחאי מטוס

סוף סופה
ב"סוף סופה בוא" מתקיים ערבול של תמונות וסיטואציות אנושיות, מקופלות אחת בתוך השנייה, תחת תחושה של אימה ואסון הרוחשים מאחורי הקלעים. האווירה היא של איתני טבע אשר פועלים ומשמשים כיד גורל ומשתלטים ללא אבחנה. כתוצאה מדחיסות זו מתפוררים הפרטי והאישי לרגעים קטנים והבזקים, ונבלעים אל תוך התרחשויות קבוצתיות אשר מחדדות את תחושת חוסר השליטה ושמות דגש על היאחזות בין-אישית והישרדות.
כוריאוגרפיה: יסמין גודר
שותף ליצירה ודרמטורגיה: איציק ג'ולי
מופיעים-יוצרים: שולי אנוש, סורה וילהלמסון, ענת ועדיה/שני גרנות, דליה חיימסקי, צוף יצחקי, דני נוימן

מחולוהט – אוהבים אש 1.8, 21:00; סוף סופה בוא 2.8.2012,21:00. מרכז סוזן דלל, ת"א
מחירי כרטיסים: מחיר מלא 110 ש"ח
מחיר מיוחד לחברים בערב רב: 70 ש"ח בהזמנה טלפונית. קוד ההנחה: 787
טלפון להזמנת כרטיסים: 03-5105656

אפשר גם אחרת: מתווה לכינונה של חברה מתוקנת
חמישה עותקים במתנה לקוראי "רב ערב"
עורכים: יוסי יונה ואביה ספיבק
הוצאת הקיבוץ המאוחד

אפשר גם אחרת: מתווה לכינונה של חברה מתוקנת, נכתב בתגובה ל"ועדה לשינוי חברתי-כלכלי" (ועדת טרכטנברג), שהוקמה על ידי ממשלת ישראל בעקבות המחאה החברתית של קיץ 2011. בכתיבתו של מסמך זה השתתפו מיטב חוקרי האקדמיה, אנשי מקצוע רבים ופעילים חברתיים, כדי לתת ביטוי לאמירה שאפשר גם אחרת ולהציע פתרונות לתחלואיה של החברה הישראלית.
הספר מציג ניתוח מקצועי אלטרנטיבי של מומחים מתחומי הכלכלה, החינוך, הבריאות, הדיור, המינהל הציבורי, המשפטים, התעסוקה והרווחה, ניתוח שנועד להראות שיש חלופה למדיניות שמנהיגות ממשלות ישראל זה שלושה עשורים.
אפשר גם אחרת נועד לספק תשתית ערכית ומקצועית למקבלי ההחלטות – שרי ממשלה, חברי כנסת, ראשי רשויות מקומיות – ולכל מי שמבקש לפעול לכינונה של חברה הוגנת והומנית; ובמקביל – להעניק לציבור גישה ביקורתית מנומקת להמשך קיומו של הדיון הציבורי. דיון כזה הוא חלק מהשיח הדמוקרטי הישראלי והוא ימצא את מקומו בכנסים, בחוגי למידה, בעצרות ובהפגנות ובערוצים השונים של המדיה החברתית.

מעוניינים/ות בספר? חמישה עותקים יוגרלו בין הקוראים. כתבו ל: [email protected] וציינו שם מלא, כתובת ומספר טלפון

 

מתחת להר: פסטיבל לאמנות ציבורית חדשה

30 ביולי – 4 באוגוסטמתחת להר הוא שבוע של אמנות, חיים, פעולה‫.‬

זוהי השנה השנייה שבה יחגוג האירוע את החיים בירושלים בתערוכה רבת משתתפים‫,‬ מישראל ומחו‫"‬ל‫, שתתמקם במרחב הציבורי‫,‬ בכלי תקשורת ובמוסדות המדינה ותכלול שידורים, ניסויים חברתיים, אירועי החלפת ידע, באסטת אבטיחים, הפגנות וכן, גם קריוקי.
מתחת להר מבקש לשלב בין עשייה אמנותית לבין המרחב הציבורי, מעודד מעורבות של אמנים בחברה ושל החברה באמנות, ותומך בפיתוח של עבודות אמנות שהציבור משתתף בהן באורח פעיל והכרחי. אמנות ציבורית יוצאת מחלל הגלריה והמוזיאון. זוהי אמנות חיה שעשויה מבני אדם ומהיחסים ביניהם. אמנות ציבורית חדשה נובעת מההבנה שכל רגע חברתי הוא מופע. כולנו מופיעים, כל הזמן.
הפסטיבל זה אנחנו. המרחב הוא ציבורי רק אם משתתף בו הציבור, בגופו ובדעתו. פסטיבל מתחת להר מעודד מעורבות של אמנים בחברה ושל החברה באמנות, ותומך בפיתוח של עבודות אמנות שהציבור משתתף בהן באורח פעיל והכרחי, מתוך הכרה בקשר שבין פעולה אמנותית במרחב ציבורי ובין התפתחותה של המעורבות האזרחית והתרבות הדמוקרטית בישראל.

מנהל אמנותי: עומר קריגר
באתר העונה ניתן להתרשם מלוח האירועים המלא,
להכיר את האמנים ולהירשם לסדנאות ולסיורים. ההשתתפות בחלק מהאירועים הינה במחיר סמלי.

בין האירועים:
קבוצת מוסללה מקימה באסטת אבטיחים בשכונת מוסררה למול חומת העיר העתיקה.
פרויקט אמנית העיר המשלב אמניות במסגרת פעולת העירייה השוטפת.
שבוע של מופעים, פעולות וסדנאות בבצלאל/יפו 23
קריוקי פוליטי בפאב הסירה, התקליט ובגן הסוס
העולם הזה: מדי ערב יוקרנו בתכנית "לונדון וקירשנבאום" כתבות שיצרו אמני וידאו. במקביל לשידור, ייערכו בחלל יפו 23 מפגשים, שיחות בנושאי חדשות ואמנות וצפייה משותפת בשידור החי.
סיורים בהנחיית אמנים בהר ציון וברחוב יפו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *