גלריה החדר תיסגר

גלריה החדר הפועלת בת"א תיסגר לאחר 10 שנות פעילות. בהודעת הגלריה נכתב כי לאור התרחבותו של משרד האדריכלים החדר (שבו פועלת הגלריה), החליטו השותפים לרכז את מאמציהם בעבודת האדריכלות. גלריה החדר הוקמה בשנת 2002 כיחידה עצמאית לצד משרד האדריכלים. בתחילתה פעלה הגלריה כגוף ללא מטרות רווח ופעילותה נועדה לקדם אמנים צעירים, ובהמשך פנתה גם לכיוונים […]

גלריה החדר הפועלת בת"א תיסגר לאחר 10 שנות פעילות. בהודעת הגלריה נכתב כי לאור התרחבותו של משרד האדריכלים החדר (שבו פועלת הגלריה), החליטו השותפים לרכז את מאמציהם בעבודת האדריכלות.
גלריה החדר הוקמה בשנת 2002 כיחידה עצמאית לצד משרד האדריכלים. בתחילתה פעלה הגלריה כגוף ללא מטרות רווח ופעילותה נועדה לקדם אמנים צעירים, ובהמשך פנתה גם לכיוונים מסחריים. לאורך השנים הציגו בגלריה אמנים ואמניות רבות בתערוכות שאצרו רוני סעדון, מילנה גיצין-אדירם, איריס מנדל, גילית פישר ונטע גל-עצמון.

הגלריה מעוניינת לציין את סיום פעילותה בתערוכה מסכמת שתוצג תחת הכותרת "מסיבת סיום" ותיפתח בתחילת חודש מרץ. הגלריה קוראת לכל האמנים שלקחו חלק בפעילות הגלריה במרוצת השנים ומעוניינים להשתתף בתערוכה ליצור קשר עם המקום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *