הצעה לקוראי ערב רב

קיבלנו הצעה מיוחדת לקוראי "ערב רב": כרטיסים מוזלים למופע Different Trains – יצירתו של המלחין סטיב רייך בביצוע ההרכב השבדי פלאש-קוורטט, שתתקיים בחלל הקישלה (הכלא הטורקי) במוזיאון מגדל דוד בירושלים. Different Trains, שזיכתה את מחברה בפרס הגראמי, היא יצירה בשלוש תנועות שנכתבה לרביעיית מיתרים ומשלבת נגינה חיה, קולות מוקלטים ובהפקה הנוכחית גם מיצב זכוכית שיצרה […]

קיבלנו הצעה מיוחדת לקוראי "ערב רב": כרטיסים מוזלים למופע Different Trains – יצירתו של המלחין סטיב רייך בביצוע ההרכב השבדי פלאש-קוורטט, שתתקיים בחלל הקישלה (הכלא הטורקי) במוזיאון מגדל דוד בירושלים.
Different Trains, שזיכתה את מחברה בפרס הגראמי, היא יצירה בשלוש תנועות שנכתבה לרביעיית מיתרים ומשלבת נגינה חיה, קולות מוקלטים ובהפקה הנוכחית גם מיצב זכוכית שיצרה האמנית אן וולסטרום. "המיצב, המוזיקה וחווית הצפייה הייחודית, המאפשרת לקהל להתמזג בתוך המוזיקה – כל אלה הופכים את הצפייה ביצירה להרבה יותר מסך כל הצלילים שבתוכה. השכבות ההיסטוריות שסביב והמסע התודעתי-ויזואלי-מוסיקלי מבטיחים חוויה שתיכנס עמוק עמוק אל תוך הלב", נכתב בהזמנה להופעה.

מתוך ההופעה

המופעים יערכו בתאריכים 2-9 ביולי. מחירי המבצע הם 160 ₪ במקום 200 ₪ לכרטיס. בנוסף, עד ה-30 ביוני ניתן יהיה לרכוש זוג כרטיסים ב-300 ₪ (במקום 400).
מספרי טלפון לרכישת כרטיסים (כדי לקבל את ההטבה, ציינו שהגעתם דרך ערב רב):
מוזיאון מגדל דוד 2884*
בימות 6226*

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *