אלכימיה ופוליטיקת רשע בשפד"ן

"דו"ח מעבדה" הוא שמה של תערוכה קבוצתית שתוצג בפסח במפעל השפד"ן ברשל"צ. התערוכה שאוצרת גליה יהב, תמשיך את הקו האמנותי בו נקטה בשנה שעברה, כשאצרה במקום את התערוכה "גאולה מן הביבים". ב"דו"ח מעבדה" יוצגו עשרים עבודות שיוצבו ברחבי מפעל טיהור השפכים הגדול ובמרכז המבקרים שלו. בין המשתתפים: איתן בוגנים, ענת בצר, דרור דאום, יורם קופרמינץ, […]

"דו"ח מעבדה" הוא שמה של תערוכה קבוצתית שתוצג בפסח במפעל השפד"ן ברשל"צ. התערוכה שאוצרת גליה יהב, תמשיך את הקו האמנותי בו נקטה בשנה שעברה, כשאצרה במקום את התערוכה "גאולה מן הביבים".

ב"דו"ח מעבדה" יוצגו עשרים עבודות שיוצבו ברחבי מפעל טיהור השפכים הגדול ובמרכז המבקרים שלו. בין המשתתפים: איתן בוגנים, ענת בצר, דרור דאום, יורם קופרמינץ, דופראס (ליאורה בלפורד ועידו גוברין), קבוצת גפרור ועוד.

יהב משווה את המעבדה, כמקום המספק תנאים מבוקרים למחקר וניסויים, בדיקה וניתוח, לחלל האמנות היוצר התרחשות בתנאים סטריליים לכאורה. "במעבדה מתבצע הליך מבוקר המנסה לנסח פן מסוים של החיים ולייצר עבורו שיטתיות. הזיקה בין המעבדה הכימית לאמנותית, האלכימית, מאפשרת להצביע על הסכנות הגלומות בהתמחות ובהתמקצעות יתר כשאלו נתונות בידי פוליטיקת-רשע", היא כותבת.

איתן בוגנים - פרט מוידאו

איתן בוגנים - פרט מוידאו

בנוסף לעבודות אמנות יערכו במקום אירועים שונים לכל המשפחה, החל ביום עיון והקרנת הסרט "אמנות האשפה", המתעד את האמן הברזילאי ויק מוניז היוצר פסל מזבל בעזרת אנשים שפגש במזבלה, עבור דרך סיורי אופניים והדרכה אקולוגית, וכלה בסדנת מחזור בגדים וחדרי הפעלה לילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *