עבודה של אורי גרשט מופיעה על כריכת קטלוג תערוכה בינלאומית

עבודתו של אורי גרשט "הרימון" מופיעה על שער קטלוג התערוכה "Eating Art – מגויה ועד פראן אדריה", שתוצג בקאזה מילה בברצלונה. התערוכה שתיפתח בחודש הבא, בוחנת את מערכת היחסים שבין אמנות לאוכל במשך ההיסטוריה המודרנית, מן המאה ה-17 ועד ימינו. חוץ מגרשט משתתפים בה האמנים רמברנדט, גויה, שארדן, דה לקרואה, פונטיין לה טור, רוסו, מאטיס, […]

עבודתו של אורי גרשט "הרימון" מופיעה על שער קטלוג התערוכה "Eating Art – מגויה ועד פראן אדריה", שתוצג בקאזה מילה בברצלונה. התערוכה שתיפתח בחודש הבא, בוחנת את מערכת היחסים שבין אמנות לאוכל במשך ההיסטוריה המודרנית, מן המאה ה-17 ועד ימינו. חוץ מגרשט משתתפים בה האמנים רמברנדט, גויה, שארדן, דה לקרואה, פונטיין לה טור, רוסו, מאטיס, סזאן, גוגן, מירו, פיקאסו, פונטנה, דאלי, מגריט, פרנסיס בייקון, אנדי וורהול, ג'וזף בויס, סינדי שרמן, פול מקארתי, מונה חתום, פישלי ווויס, דמיאן הרסט, האחים צ'פמן ופליקס גונזלס טורז.

השם פראן אדריה המופיע בכותרת התערוכה הוא שמו של אחד השפים הידועים והיצירתיים בעולם. אדריה, השף והבעלים של מסעדת אל-בולי בקוסטה ברבה שבצפון ספרד, נחשב לאחד מאבות סגנון הבישול המולקולרי ואף נבחר ע"י מגזין טיים כאחד הממציאים הגדולים ביותר של המאה. בעבר כונה  "סאלוודור דאלי של המטבח", זאת בשל דימיון סוריאליסטי שמצאו מבקרים במנות שיצאו ממטבחו, וכן בזכות קרבת המסעדה לכפרו של דאלי, השוכן גם הוא בחבל קטלוניה שבצפון-מזרח ספרד.

כריכת הקטלוג

כריכת הקטלוג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *