ארכיון הוידיאו של מוזיאון חיפה יפתח לקהל

ב-29 בינואר 2011 יפתח לקהל הרחב ארכיון המרכז למדיה חדשה של מוזיאון חיפה לאמנות. הארכיון מציע לצופה גישה למאה עבודות המדיה מאוסף המוזיאון. בארכיון עבודות באורך מלא של חלוצי הווידיאו בארץ, וכן עבודות וידיאו עכשוויות. העבודות בארכיון עוסקות במגוון רב של נושאים, החל בהיסטוריה של הווידיאו ועלייתה של תרבות אודיו ויזואלית בארץ וכלה בסוגיות של […]

ב-29 בינואר 2011 יפתח לקהל הרחב ארכיון המרכז למדיה חדשה של מוזיאון חיפה לאמנות. הארכיון מציע לצופה גישה למאה עבודות המדיה מאוסף המוזיאון. בארכיון עבודות באורך מלא של חלוצי הווידיאו בארץ, וכן עבודות וידיאו עכשוויות. העבודות בארכיון עוסקות במגוון רב של נושאים, החל בהיסטוריה של הווידיאו ועלייתה של תרבות אודיו ויזואלית בארץ וכלה בסוגיות של זיכרון ופוליטיקה ובמרקם החיים כאן ועכשיו.

מטרת  פתיחת ארכיון עבודות הוידאו היא לפתח ידע בתחום אמנות הווידיאו והמדיה הדיגיטלית, ולפרוש מגמות שונות בעשייה העכשווית וההיסטורית באופן נגיש לאנשי מקצוע ולקהל הרחב.

ארכיון  המרכז למדיה חדשה נבנה  על ידי  האוצרת אילנה טננבאום בשנות מחקר של ההיסטוריה של אמנות הוידיאו בישראל, המוצג בסדרת התערוכות 'וידיאוסטוריה' שאוצרת טננבאום במוזיאון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *