מלגות הדפסה לסטודנטים לצילום

מלגות שתעניק חברת אפסון לסטודנטים נבחרים לצילום ממוסדות לימוד ברחבי הארץ, יסייעו לסטודנטים בהדפסה מקצועית של עבודות הגמר. העבודות ייבחנו בשלבים שונים על ידי ועדה המורכבת ממורים לצילום ואמנות, אנשי מקצוע מתחום הצילום והפקות אמנותיות ונציגי אפסון. הסטודנט יזכה בהפקת עד 10 מ"ר של עבודות על מגוון מדיה של אפסון לבחירת הסטודנט. כך לדוגמה, בחלק […]

מלגות שתעניק חברת אפסון לסטודנטים נבחרים לצילום ממוסדות לימוד ברחבי הארץ, יסייעו לסטודנטים בהדפסה מקצועית של עבודות הגמר. העבודות ייבחנו בשלבים שונים על ידי ועדה המורכבת ממורים לצילום ואמנות, אנשי מקצוע מתחום הצילום והפקות אמנותיות ונציגי אפסון.
הסטודנט יזכה בהפקת עד 10 מ"ר של עבודות על מגוון מדיה של אפסון לבחירת הסטודנט. כך לדוגמה, בחלק מההדפסות ייעשה שימוש בתו התקן "Digigraphie" – תו תקן בינלאומי ויוקרתי במיוחד, הניתן כיום למוזיאונים המובילים בעולם (דוגמת הלובר בפאריז) ואמנים ידועי שם כמו Jean-Auguste-Dominique או Franco-Fontana, ומאפשר ליצור העתקי אמנות חתומים ומורשים, ברמה הקרובה מאוד לאיכות היצירה המקורית. תו התקן החדש מאפשר להם לקבל יצירה חתומה וממוספרת, המהווה חלק ממהדורה מוגבלת ויוקרתית. העבודות עצמן מודפסות לפי סוג העבודה הנדרשת, על נייר אמנותי ואיכותי, קנבס, נייר צילום רגיל ועוד. כל חומרי הגלם עוברים בדיקות של מעבדות עצמאיות חיצוניות כדי להבטיח את עמידות ההדפסים לאורך זמן.

המוסדות שתלמידיהם יקחו חלק בפרוייקט: הטכניון, המרכז לעיצוב ויצו, המכללה בתל חי, בי"ס גורן לתקשורת חזותית, מכללה איזורית צפת, מכללת אורנים, מכללת תלתן, מכללה אקדמית הדסה, בצלאל  אקדמיה לאמנות ועיצוב, מוסררה ביה"ס לצילום, אנימציה ופוטותראפיה ע"ש גנר,  מכללת שנקר, בית ברל, המכללה לצילום קרית אונו, מנשר לאמנות, קאמרה אובסקורה, מכללת ספיר וקמפוס אקדמי אחוה. בתי ההפקה והגלריות שלוקחות חלק: גלריה HC Editions  סטודיו "הכל במסגרת" ומעבדת "סטודיו שוקי קוק".

ממועמדות ניתן להגיש בכל אחד מבתי ההפקה והגלריות הלוקחות חלק בתוכנית. מועד אחרון להגשת מועמדות: 30.12.10.

1 תגובות על “מלגות הדפסה לסטודנטים לצילום”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *