רב ערב 13.09.23

פסטיבל אסיף לכוריאוגרפיה חדשה ב"כלים" – הטבה מיוחדת לקוראי ערב רב! | קורסי הקוביה והמסלול הבינתחומי לאמנויות פתוחים להרשמה | קול קורא: מכירת ההתרמה השנתית של זומו



פסטיבל אסיף לכוריאוגרפיה חדשה ב"כלים"

הטבה מיוחד לקוראי ערב רב!

20-22.09.23 | ניהול אמנותי: איילה פרנקל

פסטיבל אסיף לכוריאוגרפיה חדשה ב"כלים" הוא מרחב פרפורמטיבי ניסיוני ומכוון־תהליך שמאפשר מפגש של קהל עם קולותיהןם של כוריאוגרפיםות בתחילת דרכןם. האמניםות הנבחריםות מציגיםות קולות מבטיחים וייחודיים, והם נמצאיםות בראשיתו של תהליך פיתוח השפה הכוריאוגרפית האמנותית, האסתטית והפרפורמטיבית שלהןם. "כלים" מציידות את היוצרות הצעירות להמשך דרכן, לחשיבה ועשייה חתרנית, ייחודית ועצמאית במחול.

באוצרות הפסטיבל אנחנו שמות דגש על הערכים המובילים של "כלים": גיוון סגנוני, רב תרבותיות, חדשנות אסתטית, פמיניזם וכוריאוגרפיה רב תחומית.

במהלך שלושת ימי הפסטיבל יעלו לראשונה שבע יצירות חדשות של שרון ולבסקי, סמאהון טגבה, אורי יששכר, מיכל גרובר פרידלנדר, אורי גלסברג וענבל כהן אור, גילו אינגלס ועידו גרינברג. יצירות שנעות בין מחול רב תחומי שמשלב אופרה, נגינה חיה, פרפורמנס, ואובייקטים חזותיים, לבין יצירות מחול שבהן הגוף המתנועע במרחב הוא הדבר. אמניםות יוצאי קומונות שיתופיות שפועלים בקו התפר שבין מחול לחינוך וחברה, לצד אמניםות שמקדישים את מחקרם האמנותי לשיח פנים אמנותי ובין מדיומלי. היצירות השונות בוחנות בכלים כוריאוגרפים תכנים רלוונטיים לימינו כמו יכולת ההשפעה של הקול; הגוף האתיופי בתוך המרחב הישראלי; יחסי התלות בין אלו שחיים יחד בחברה אחת; זיכרון קולקטיבי של נאומים חוצבי להבות שמתממשים בגופה וקולה של אישה; הצורך באינטימיות לעומת החיים תחת התמכרות למסכים בעת הזו ועוד.

כרטיסים לפסטיבל ניתן למצוא כאן או בכתובת https://www.eventer.co.il/asif
קוד הנחה מיוחד לקוראי.ות ׳ערב רב׳
קוד הנחה לתכנית אחת מתוך שתיים בערב (10 ש״ח הנחה, 50 ש״ח במקום 60 ש״ח) – asif23
קוד הנחה לכרטיס יומי (20 ש״ח הנחה, 80 ש״ח במקום 100 ש״ח) – asifdaily

את אירוע הפסטיבל (בפייסבוק) ניתן למצוא כאן או בכתובת https://fb.me/e/5XWQJenhmאת עמוד הפסטיבל באתר ניתן למצוא כאן ותוכלו להגיע אליו מהעמוד הראשי של כלים כאן http://kelim.org.il/

עיצוב: יצחק יצחקי



קורסי הקוביה והמסלול הבינתחומי לאמנויות פתוחים להרשמה

בואו ללמוד מאמנים מובילים בתחומם קורסי ציור, פיסול, רישום, קרמיקה, אבניים ועוד.

פרטים מלאים באתר הקוביה: http://hacubia.co.il

להרשמה, הכוונה וייעוץ ניתן ליצור קשר עם המשרד בטלפון: 02-5456222

בימים ראשון–חמישי בשעות 09:00–17:00



קול קורא: מכירת ההתרמה השנתית של זומו

לקראת סוף השנה האזרחית נקיים את מכירת ההתרמה השנתית של זומו, שכבר הפכה למסורת. המכירה מאפשרת לנו להמשיך את המסע של זומו ולהציג אמנות ישראלית מעולה בכל חלקי הארץ. כמדי שנה, המכירה תתקיים באתר ייעודי. 50% מרווחי המכירה יעברו לאמנים, והיתרה תאפשר לזומו להמשיך את המסע.

דווקא עכשיו, כשהחברה הישראלית מפולגת והעקרונות הליברליים והפולרליסטיים נמצאים תחת מתקפה חריפה, אנחנו משוכנעים שחינוך לתרבות ואמנות ושיח מכיל ופתוח הכרחי במיוחד. לכן, נשמח אם תציעו עבודה או יותר למכירת ההתרמה השנתית.

אם אתןם בעניין, מלאו את הטופס הזה:  https://forms.gle/o6oo8v2jP2NPbooS7

את הטופס יש למלא עד 30.9.23.
בכל שאלה או בקשת עזרה, יש ליצור קשר עם נוגה דוידסון, שתרכז את המכירה השנה [email protected]

חשוב להדגיש כי העבודות שיעלו לאתר המכירה ייבחרו על ידי צוות זומו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *