נטלי אילון ויפעת זיו נבחרו לתכנית שהות האמן של סמינר הקיבוצים

השתיים שישהו במהלך החודשים אוגוסט/ספטמבר בסטודיו של בית הספר ויעבדו על פרויקט משותף לקראת תערוכה זוגית בגלריה אחד העם 9, באוצרותו של יאיר ברק, ראש בית הספר לאמנות. 

הועדה המקצועית של תכנית הרזדינסי של בית הספר לאמנות בסמינר הקיבוצים בחרה באמניות נטלי אילון ויפעת זיו שישהו במהלך החודשים אוגוסט/ספטמבר בסטודיו של בית הספר ויעבדו על פרויקט משותף לקראת תערוכה זוגית בגלריה אחד העם 9, באוצרותו של יאיר ברק, ראש בית הספר לאמנות.
הפרויקט שהציעו אילון וזיו נקרא האבקה קולית – פרויקט משותף ראשון ובמרכזו מחקר מורפולוגי וצלילי אשר יבדוק את האפשרות של פרחים לשינוי פונקציונלי ולהפיכתם לכלי נגינה מוזיקליים, תוך התבוננות על מנגנונים סימביוטיים המתקיימים בטבע בין פרחים ומאביקיהם. הפרויקט עוסק בהדהוד – צורני, חומרי, צלילי ורעיוני, בין הטבעי לאנושי-תרבותי ושואף ליצור מרחב בו סאונד וחומר מתמזגים.

נטלי אילון, ילידת 1987, חיה ועובדת בתל אביב. בעלת תואר ראשון באמנות מהאקדמיה לאמנות ועיצוב, בצלאל. עוסקת בפיסול, רישום ומיצב. אילון שואבת השראה מעולמות הגיאומטריה, האסטרונומיה, המטפיזיקה, ותחומי דעת נוספים שמייצגים מבחינתה קשר בין חומר ורוח. בעבודותיה חוקרת אילון הידהודים צורניים המחברים בין הגוף, הטבע, והשמיים.

יפעת זיו, צילום: הילנדו מנדס

יפעת זיו היא אמנית קול-סאונד, מלחינה, מאלתרת ויוצרת רב-תחומית. בעלת תואר שני באמנות סאונד מאוניברסיטת לונדון לאמנויות (UAL) ותואר ראשון בהלחנה רב-תחומית מהאקדמיה למוזיקה בירושלים. זיו עוסקת בשנים האחרונות בפיתוח פרקטיקות קול והקשבה אשר מתמקדות בתופעות סביבתיות, בישויות שמעבר לאנושי ובהתגלמות החומרית של סאונד. במוזיקה, עבודות הפרפורמנס והמיצב שלה היא משלבת קול, הקלטות שטח, נגינה עם חפצים ואלקטרוניקה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *