נבחרו האמנים עבור המחזור הראשון של תוכנית שהות-אמן בבית הספר לאמנות רב-תחומית, שנקר

התוכנית נועדה לשלב אמניות ואמנים בחיי בית הספר, ולהנגיש להן.ם להם את המשאבים הייחודיים של שנקר – סדנאות וציוד מתקדם במגוון רחב של תחומים, אנשי מקצוע, אסיסטנטים מיומנים וסביבה אקדמית פעילה

בית הספר לאמנות רב תחומית בשנקר הכריז על האמניות שנבחרו לקחת חלק בתוכנית שהותאמן בבניין עלית. מתוך הצעות רבות שהוגשובחרה ועדת השיפוט את הצעותיהם של נטלי איילוןאסף אלקלעי ומיכל בראור.

התוכנית נועדה לשלב אמניות ואמנים בחיי בית הספרולהנגיש להן.ם להם את המשאבים הייחודיים של שנקר – סדנאות וציוד מתקדם במגוון רחב של תחומיםאנשי מקצועאסיסטנטים מיומנים וסביבה אקדמית פעילה.

נטלי אילון (1987) חיה ועובדת בתל אביבעוסקת בפיסולרישום ומיצבבעלת תואר ראשון באמנות מהאקדמיה לאמנות ועיצובבצלאלבשנים האחרונות הציגה תערוכת יחיד בסדנאות האמנים בתל אביבובשלל תערוכות קבוצתיותבין השאר במוזאון בת יםמוזאון פתח תקוה לאמנותמוזאון אשדודועוד. אילון היא זוכת מלגת קרן גרוספרס אמן צעיר מטעם משרד התרבות והספורטמלגת מועצת הפיס לתמיכה בתערוכת יחיד ומלגת קרן רבינוביץ׳ לפרויקטים מיוחדים. 

נטלי אילון, צילום: יאן אילון

אסף אלקלעי (1986) גדל במושב כרם בן זימרהחי ויוצר בתל אביבמורה ואמן מיצבפיסולצילום ווידיאו. בוגר בהצטיינות של התואר השני (אמנותושל התואר הראשון (צילוםמהאקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל בירושלים והתוכנית לימודי חינוך לאמנות מהאוניברסיטה העברית בירושלים בשיתוף בצלאל. עבודותיו מוצגות והוצגו במוזיאון ישראלירושלים (2021), מוזיאון ברדודברעם (2021) המרכז לאמנות עכשווית CCAתל אביב (2020), מוזיאון תל אביב (2019) ועוד.

אסף אלקלעי

מיכל בראור (1984) הינה אמנית חוקרת שעובדת עם צילומיםמוסדות ואוספים תוך הצבת שאלות אודות היסודות שבאמצעותם אנו מבנים את הזהות וההיסטוריה שלנו כפרטים וכחברהבראור סיימה את לימודיה לתואר הראשון בבצלאל ב-2008, ואת לימודיה לתואר השני בRCA ב– 2013. בשנת 2018 השתתפה בתוכנית השהות לאמנים Meetfectory בפראגובשנת 2016 בתוכנית השהות של ארטפורטבשנת 2016 זכתה במלגת ארטיס לפיתוח פרויקט אמנותיוב-2015  זכתה בפרס האמנית הצעירה.

1 תגובות על “נבחרו האמנים עבור המחזור הראשון של תוכנית שהות-אמן בבית הספר לאמנות רב-תחומית, שנקר”

    הכי הכי חשוב ומבטיח הוא שהם מקבלים "אסיסטנטים מיומנים וסביבה אקדמית פעילה"
    מה הם היו עושים בלי כל הטוב הזה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *