טלי קיים היא האוצרת החדשה של גלריה 'עזריאלי' במכללה האקדמית הדסה

המכללה האקדמית הדסה הודיעה שהאוצרת טלי קיים התמנתה לאוצרת הגלריה ע"ש עזריאלי, קיים מחליפה את האוצרת טל שוורץ שליוותה את הגלריה מאז הקמתה

המכללה האקדמית הדסה הודיעה שהאוצרת טלי קיים התמנתה לאוצרת הגלריה ע"ש עזריאלי. קיים היא בוגרת תוכנית ה-M.A מדיניות ותאוריה של האמנויות מהאקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל ירושלים ובעלת תואר ראשון מהתוכנית הרב תחומית באמנויות של אוניברסיטת תל אביב.

כאוצרת, פעלה קיים בחללים ציבוריים, אלטרנטיביים ואצרה טווח רחב של תערוכות נושא ומחקר. בשנים האחרונות פעלה גם כרכזת תחום האמנות הפלסטית בפרויקט תרבות לפריפריה מטעם משרד התרבות במסגרתו קישרה בין אמנים ורכזי תרבות בישובים פריפריאליים בפריסה ארצית.

קיים מחליפה את האוצרת טל שוורץ שליוותה את הגלריה מאז הקמתה וניסחה את החזון שמאחוריה ותמשיך לעבוד בשיתוף עם מנהלת גלריה עזריאלי וראש המחלקה לתקשורת צילומית במכללה האקדמית הדסה, יהודית גואטה.

גלריה עזריאלי נוסדה בתרומת משפחת עזריאלי ושואפת להוות חלון ראווה ייצוגי לרוח העכשווית, הקונספטואלית והיישומית של המכללה בתחומי העשייה היצירתית בחוגים תקשורת צילומית ועיצוב תעשייתי מכליל. הגלריה נותנת במה לתערוכות בהן באים לידי ביטוי היבטים שחוקרים את האדם ומתבוננים בתרבות ובחברה. התערוכות מתייחסות לחקר עולם העיצוב והשפעתו דרך מדיות הצילום והעיצוב כנקודת מוצא ובסיס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *