מנכ"ל המוזיאון לאמנות האסלאם פורש מתפקידו

הוועד המנהל של המוזיאון הודה לשיבאן על תרומתו רבת השנים לקידום המוזיאון ועל הישגיו המשמעותיים והודיע על מינויו של סמנכ"ל המוזיאון, גלעד לביאן כמנהל בפועל של המוזיאון

נדים שיבאן, מנכ"ל המוזיאון לאמנות האסלאם, הודיע על פרישתו לגמלאות בסוף חודש מרץ 2021  וסיום  תפקידו לאחר 7 שנות כהונה בתפקיד. שיבאן הודיע השבוע לוועד מנהל של המוזאון כי הוא מבקש לפרוש בתום קדנציה מלאה בת 7 שנים כמנכ"ל המוזיאון.

במכתב ששלח לחברי הנהלת המוזאון כתב שיבאן כי "במהלך שבע שנות עבודתי אני גאה שהצלחתי להצעיד את המוזיאון אל קדמת הבמה האמנותית והתרבותית בישראל, תוך חשיפת המוזיאון למאות אלפי מבקרים ולקהלים חדשים. המוזיאון זכה לעדכון תצוגת הקבע, מאות יוצרות ויוצרים מהארץ ומהעולם הציגו את יצירותיהם בעשרות תערוכות מתחלפות, התקיימו מאות אירועי מוסיקה ותרבות, נעשו שיתופי פעולה עם מוזיאונים מובילים בעולם, והוקמה מחלקת חינוך שאפשרה לעשרות אלפי תלמידים להיחשף לתכניות חדשניות ורב תרבותיות.

לאחר השלמת המשא ומתן עם סותביס ומשרד התרבות והשבתם לישראל בשבועות הקרובים של חפצי המוזיאון, אני שמח להודיע על פרישתי בתחושת סיפוק ויציאה לדרך חדשה. ברצוני להודות לחברי הוועד המנהל על התמיכה במוזיאון, ולעובדי ועובדות המוזיאון היקרים לליבי שמחויבותם ומקצועיותם אפשרה לנו להגיע ביחד להישגים יוצאי דופן ולהעמיד את המוזיאון בשורה הראשונה של המוזיאונים בישראל"

הוועד המנהל של המוזיאון הודה לשיבאן על תרומתו רבת השנים לקידום המוזיאון ועל הישגיו המשמעותיים והודיע על מינויו של סמנכ"ל המוזיאון, גלעד לביאן כמנהל בפועל של המוזיאון.

גלעד לביאן נולד ומתגורר בעיר ירושלים. לביאן הוא בוגר המחלקות לארכיאולוגיה (התמחות באסלאם) וגיאוגרפיה באוניברסיטה העברית בירושלים ופעיל בזירת התרבות בעיר מזה שנים.  לביאן ניהל את "הורה ירושלים" ואת המוזיאון ליהדות איטליה ומשמש כחבר בוועד המנהל של הזירה הבין תחומית ושל התיאטרון המוזיאלי הישראלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *