מנכ״לית חדשה למשכן לאמנות עין חרוד

המנכ״לית החדשה אורית לב-שגב מחליפה את הניהול המשותף של יניב שפירא ואילה אופנהיימר. שפירא ימשיך בתפקידו כאוצר ראשי של המוסד

אורית לב-שגב צפויה להתמנות לתפקיד מנכ"לית המשכן לאמנות עין חרוד. הוועד המנהל של המשכן לאמנות בראשות יושב הראש רמון ברוידא, אישר את המינוי ואיחל הצלחה לאורית לב שגב.

לב-שגב כיהנה כמנהלת המרכז הלאומי לעתיקות ישראל של רשות העתיקות, בנוסף לכהונתה במשך 8 שנים כסמנכ"לית מוזיאון ארצות המקרא ירושלים. היא חברה בוועדה המשפטית הקבועה של מועצת המוזיאונים העולמית (ICOM),  בעלת תואר שני באמנות עם התמחות באוצרות ותואר שני במשפטים. בימים אלה היא שוקדת על עבודת הדוקטורט שלה במשפטים בתחום של משפט, תרבות ואמנות, המתמקדת בבחינת הסדרה משפטית ורגולטורית של האמנות המוסדית בישראל דרך מקרה הבוחן של שדה המוזיאונים הישראלי. 

לב-שגב תחליף את יניב שפירא, שכיהן כמנהל וכאוצר הראשי של המשכן לאמנות, ואילה אופנהיימר, כמנהלת שותפה, מאז 2016. שפירא ימשיך בתפקידו כאוצר הראשי וכמנהל האמנותי של המוזיאון.

בהודעת המינוי נכתב ש״המינוי החדש נועד לתת מענה לצרכיו הגדלים של המשכן לאמנות לקראת היעדים והאתגרים העתידיים שהציב לעצמו״.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *