הודעה מאיגוד האוצרות והאוצרים (בהקמה)

בימים אלו אנו עמלים על הקמת איגוד אוצרות ואוצרים. לאחר עבודה רבה מאחורי הקלעים, אנו יוצאים בצעד פומבי ראשון, מרכיבים את רשימת התפוצה של האיגוד ומבקשים מכם לענות על סקר אנונימי קצר

אוצרות ואוצרים שלום,

בימים אלו אנו עמלים על הקמת איגוד אוצרות ואוצרים. לאחר עבודה רבה מאחורי הקלעים, אנו יוצאים בצעד פומבי ראשון. בהודעה זו נספר לכן.ם עוד על אודות האיגוד בהתהוות, ונזמין אתכן.ם:

  • לענות ולעזור לנו להפיץ שאלון אנונימי שנועד לסקור את תחום האוצרוּת בישראל -> http://bit.ly/curators-survey
  • להצטרף לרשימת התפוצה של איגוד האוצרות והאוצרים בהקמה -> http://bit.ly/curators-list

 

אודות האיגוד:

לפני מספר חודשים יצאנו בקריאה ראשונה לאוצרות ולאוצרים להתאגד. מאז יזמנו שיחות זום קבוצתיות עם עשרות רבות של אוצרות.ים מכל קשת העשייה והתעסוקה האוצרותית (של אמנות בלבד בינתיים): עצמאיות.ים, מוזיאליות.ים, עובדי עירייה ועובדות מדינה, אוצרות.ים מתחילות.ים וותיקות.ים וכן הלאה. בפגישות אלו שמענו בפירוט את דעתן.ם של האוצרות.ים בנושא הגדרת פעולת האוצרות, מהם הקריטריונים החשובים לכניסה לאיגוד, וכמו כן בשיחות עלו בעיות וקשיים בהם נתקלות.ים האוצרות.ים בעבודתן.ם, מול מוסדות, עיריות, אמניות.ים, פירסומים ועוד נושאים הקרובים לליבן.ם.

מסיכום כל הנושאים שהועלו, ניסחנו את השאלון האנונימי המצורף להודעה זו. אנו מאמינים שככל שרבות.ים יותר יחשפו לסקר ויענו עליו הוא ישקף את מצב מקצוע האוצרות בארץ, ועל בסיסו ולצד הנתונים שכבר אספנו נוכל לגבש את החזון, המטרות והקריטריונים להצטרפות לאיגוד האוצרות והאוצרים. השאלון מופץ במיילים לכל האוצרות.ים אותן.ם יכולנו לאתר. ברור לנו שאין ביכולתנו להגיע לכול האוצרות והאוצרים בארץ ללא עזרתכן.ם. על כן נשמח מאוד אם תעזרו בהפצה.

הסקר ייסגר לתשובות ב 26.11.20

כמובן שנשמח לשמוע על כל תהייה מחשבה וכן הלאה הקשורה בשדה האוצרות, ובינתיים, תודה רבה,

אלפא חיימוב, הדסה כהן ואלעד ירון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *