פסטיבל מוסררה מיקס ושבוע העיצוב לשנת 2020 נדחו עד להודעה חדשה

שני האירועים נדחו עד להודעה חדשה עקב הנחיות החזרה לשגרה בצילה של מגיפת הקורונה

בית הספר לצילום מוסררה ע"ש נגר לא יקיים את הפסטיבל הבינלאומי מוסררה מיקס בתחילת יוני. הפסטיבל שאמור היה לחגוג את שנתו העשרים יחד עם עשרות אמנים מהארץ ומהעולם ידחה למועד שיפורסם בהמשך.

אחרי ניסיונות לקיים את פסטיבל מוסררה מיקס און ליין בהם השותפים, היוצרים וחברי מוסררה מיקס עשו מאמצים גדולים לבסס תהליך עבודה מקצועי ולגבש פלטפורמה מתאימה מתוך מחוייבות  לקיים פסטיבל איכותי כמו בכל שנה. המעבר לפורמט של מסך, הרצון והניסיון לתרגם את ההוויה הפיזית למרחב וירטואלי הביא למסקנה שהויתור על ההוויה הפיזית, על איכות של "מקום" והאופן בו הוא משפיע ופועל יחטא לפסטיבל ולמהותו.

גם שבוע העיצוב ירושלים, האירוע השנתי של בית הנסן, ביוזמת הרשות לפיתוח ירושלים ומשרד ירושלים ומורשת, שהיה אמור להתקיים ביוני הקרוב בבית הנסן, ייאלץ להידחות למועד לא ידוע.

ממארגני האירוע נמסר כי "שבוע העיצוב 2020 תחת התמה ״קרקס הבריחה״, עתיד היה להתמקד באסקפיזם. לא יכולנו לדמיין אז, כמה רלוונטית תהיה התמה הזאת היום ובאיזו פתאומיות תיסגר הדלת על המפלטים שאנו מחפשים מהמציאות. השנה, נבצר מאיתנו להיצמד לתאריך המקורי, אולם הרלבנטיות של השאלות שאנו מציבים רק הלכה ועלתה. אנחנו הולכים בעקבותיהם של אירועי תרבות רבים ברחבי העולם שנאלצו לבטל או לדחות, אך בכוונתנו להמשיך. אנו מסתכלים קדימה וממשיכים לעבוד במרץ כדי לרקום אירוע אשר יחקור, יאתגר ויתמודד עם שאלת האסקפיזם, כפי שנוסחה לפני מספר חודשים, בעולם שנראה אחרת לגמרי, וכפי שהיא מתבהרת היום במצב העניינים החדש. ברגע שייקבע מועד חדש תצא הודעה בהתאם".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *