ערן ברק – ראש המחלקה לצילום של ויצו חיפה

ברק (42), צלם ובמאי של סרטים תיעודיים ונסיוניים ("לצוד את הזמן", "פרדס כ"ץ אהובתי"), לימד ומלמד בוויצו חיפה, במכללת אורנים ובאוניברסיטה הפתוחה, וכן משמש יועץ, אוצר ולקטור בקרנות קולנוע דוקומנטרי

הנהלת המרכז האקדמי ויצו חיפה מינתה את ערן ברק לראש המחלקה לצילום החל משנת הלימודים הקרובה. ברק יחליף את עמית זולר, שעמד בראש המחלקה בשנים האחרונות. ההחלטה התקבלה על-ידי ועדת איתור בראשות פרופ' דוד זינדר, יו״ר המועצה האקדמית.

ערן ברק (42) הוא צלם ובמאי של סרטים תיעודיים ונסיוניים. עבודותיו הוקרנו בארץ ובעולם וזכו במענקי יצירה והפקה. מיצירותיו האחרונות: "לצוד את הזמן" ו"פרדס כ"ץ אהובתי". ברק הוא בוגר תואר ראשון בהצטיינות של המחלקה לצילום במרכז האקדמי ויצו חיפה (2005) ותואר שני MFA במחלקה לקולנוע וטלוויזיה של אוניברסיטת תל-אביב (2010). לימד ומלמד במרכז האקדמי ויצו חיפה, במכללת אורנים ובאוניברסיטה הפתוחה, וכן משמש יועץ, אוצר ולקטור בקרנות קולנוע דוקומנטרי.

ברק: "המאה ה-21 היא מאה של דימויים. אדם ממוצע צופה כיום בשעה אחת בחייו בכמות חסרת תקדים של דימויים. מתוך הבנה עמוקה של השינויים המתחוללים בשדה זה כיום, המחלקה שואפת להיות חוד חנית תיאורטי, מעשי ואמנותי ביחסה אל הדימוי המצולם. אנחנו פועלים להקנות לסטודנטים הרואים בצילום ובשליחיו משלח יד מרתק ומסע חיים כלים מקצועיים ומיומנויות טכנולוגיות הרלבנטיים לשינויים אלה. במקביל אנחנו פועלים למצב את עצמנו כאלטרנטיבה אמנותית-תרבותית המקיימת קשרים תמידיים עם סביבתה הפיזית בעיר חיפה. בלב עשייתה של המחלקה פועמת סקרנות למפגש אנושי, להתבוננות וחקר של המציאות הסובבת אותנו".

1 תגובות על “ערן ברק – ראש המחלקה לצילום של ויצו חיפה”

    שכחו לכתוב כי עמית זולר התפטר אחרי חילוקי דעות קשים עם ההנהלה.
    שכחו לכתוב שמדובר במחלקה מתה.
    שכחו לכתוב שזה מזמן לא מעניין אף אחד וזו הסיבה שהעניין ״מסוקר״ רק בערב רב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *