רב ערב 03.07.18

תואר שני (M.Ed) בחינוך לאמנות במדרשה לאמנות בית ברל | "מוסללה – חמש השנים הראשונות", השקה תל-אביבית | "פרולוג לרצח", רחל פרץ – ההשקה | "מתי כבר תהיה מלחמה?" – הגרלת כרטיסים לקוראי רב ערב!

המדרשה – פקולטה לאמנות בית ברל

תואר שני (M.Ed) בחינוך לאמנות

יום לימודים אחד בשבוע (יום ב') במשך שנתיים

המדרשה – פקולטה לאמנות בית ברל מציעה תוכנית חדשנית לפיתוח אישי והעמקת ידע בתחומי האמנויות והחינוך לאמנויות. קורסי התוכנית מבוססים על הקניית מסד עיוני לצד לימודי אמנות מעשיים, וכוללים גופי ידע ומתודות מתחומי התרבות החזותית, פרשנות וביקורת, קולנוע, חינוך מוזיאלי ואקטיביזם אמנותי-אזרחי. הלימודים מזמנים סיורים לימודיים והיכרות עמוקה עם מורשת תרבותית של קהילות אתניות, ומשלבים לצד ביקורים במוזיאונים והיבטים עכשוויים של שדה האמנות והחינוך לאמנויות – גם התנסות במחקר עיוני-אמנותי-יישומי.
התוכנית מיועדת למחנכים ויוצרים מתחומי האמנויות: אמנויות חזותיות, מחול, קולנוע, אדריכלות, תיאטרון, עיצוב.



"מוסללה – חמש השנים הראשונות", השקה תל-אביבית

הרמפה של קולקטיב אונייה, רח' נווה-שאנן 46, תל-אביב

שישי, 13.7.18, מהשעה 12:00 ועד אחרון האבטיחים
חודשיים אחרי שיצא לאור, יורד "מוסללה – 5 השנים הראשונות" מההר אל הים כדי לספר את סיפורה של קבוצת אמנים שפעלה במשך חמש שנים בשטח ההפקר הירושלמי. ההשקה תתארח אצל האחות התל-אביבית, ברמפה של קולקטיב אונייה בנווה-שאנן.
בתוכנית: שיחה עם כותבי הספר ועורכיו, בהשתתפות אמנים/ות שהשתתפו בפעילויות ובתערוכות ואורחים נוספים, בירה, אבטיחים ומוזיקה של שישי בצהריים.
הכניסה חופשית.
ניתן יהיה לרכוש עותקים של הספר במהלך האירוע (אפשר להזמין מראש כאן).



"פרולוג לרצח", רחל פרץ – ההשקה

קפה אלבי, תל-אביב

רביעי, 11.7.18, בשעה 20:00
"פרולוג לרצח" הוא ספרה השלישי של רחל פרץ (קדמו לו "מעשה לוט", 2012, הוצאה עצמית; ו"כיפה אדומה | רק תני לו אויב", הסדרה "כבר", מוסד ביאליק, 2015). הספר מגולל – בשיר אחד ארוך – את סיפורו של גבר בן 51 המבקר את אביו ומגלה שהוא נרצח. הוא לא זוכר מדוע, כיצד ומתי רצח אותו. הוא יוצא למסע בלשי בעקבות הרוצח. את המסע הוא מתעד במחברת של בנו. הספר כולל רישומים של פרץ.
משתתפים: הסופר, העורך והמתרגם אסף שור; המורה, המסאי והמבקר שאול סתר; המורה, העורך, המתרגם והמסאי עודד וולקשטיין; המשוררת, המורה והעורכת יונית נעמן; המשוררת אילה בן לולו; הסופר והמו"ל יפתח אלוני; והכותבת רחל פרץ.
בית-הקפה אלבי, רח' הגדוד העברי 8, תל-אביב.
פרטים נוספים: כאן.



"מתי כבר תהיה מלחמה?", קומדיה טרגית חדשה

תיאטרון מלנקי – תיאטרון קלאסי עכשווי

בימוי: מיכאל טפליצקי
סטודיו מלנקי, רח' יצחק שדה 34, תל-אביב

5–6 ביולי 2018, בשעה 20:00

עיבוד למחזה של אישטבן ארקן, סופר ומחזאי הונגרי-יהודי עטור פרסים. 

משפחת טוט גרה בכפר רגוע ופסטורלי. אל התמונה השלווה מתפרץ קפטן ווארו, מפקדו הצבאי של בן המשפחה, שמבקר את משפחת טוט בחופשה מחזית המלחמה. נוכחותו של הקפטן הולכת ומעוותת את תמונת המציאות הנעימה ומובילה את המשפחה אל קצה גבול היכולת.

ארקן כתב רומנים, מחזות וסיפורים קצרים, נחשב למחדש של ז'אנר הסיפור הקצר, והוא מהכותבים הידועים של מזרח אירופה. תיאטרון מלנקי מתמקד בהעלאה של קלאסיקות ספרותיות ובימתיות בפרשנות עכשווית, מחודשת ורלבנטית.

שני זוגות כרטיסים להצגה ב-5.7.18 יוגרלו בין הקוראים שישלחו מייל ביום רביעי ה-4.7.18 (נא לציין במייל מספר טלפון) עד השעה 20:00.

צילום: ילנה זפסקי

1 תגובות על “רב ערב 03.07.18”

    הסופר, העורך והמתרגם המורה, המסאי והמבקר המורה, העורך, המתרגם והמסאי המשוררת, המורה והעורכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *