רועי קופר מונה לממלא מקום של ראש ביה״ס לאמנות בשנקר

המועצה האקדמית העליונה של שנקר בחרה בפרופ׳ רועי קופר למלא את מקום ראש בית הספר לאמנות רב-תחומית בשנקר. קופר יחליף את פרופ׳ לארי אברמסון, שהתפטר השבוע בעקבות צינזור ציורו של ים עמרני מתערוכת הבוגרים של ביה״ס. קופר, מבכירי הצלמים בישראל, נולד בשנת 1956 בקיבוץ מפלסים…

המועצה האקדמית העליונה של שנקר בחרה בפרופ׳ רועי קופר למלא את מקום ראש בית הספר לאמנות רב-תחומית בשנקר. קופר יחליף את פרופ׳ לארי אברמסון, שהתפטר השבוע בעקבות צינזור ציורו של ים עמרני מתערוכת הבוגרים של ביה״ס.

קופר, מבכירי הצלמים בישראל, נולד בשנת 1956 בקיבוץ מפלסים, והחל את דרכו האמנותית בשנות ה80׳. מאז הוצגו עבודותיו, בין היתר, בתערוכות יחיד במוזיאון ישראל, מוזיאון תל אביב, מוזיאון הרצליה, ומוזיאון טייט מודרן בלונדון. הוא זכה בפרסים רבים, בהם פרס ז׳ראר לוי של מוזיאון ישראל (1995), פרס שרת התרבות (2004), פרס אנריקה קבלין לצילום, מוזיאון ישראל (2006), ופרס קונסטנטינר, מוזיאון תל אביב (2006).

בשנים 94-98 היה קופר ראש המחלקה לצילום בבית הספר קמרה אובסקורה, ועד שנת 2009 היה מרצה בכיר במחלקה לצילום בבצלאל. משנת 2008 הוא מרצה בכיר בבי״ס לאמנות רב תחומית בשנקר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *