16 יצירות אמנות ישראלית חדשות באוסף מוזיאון ישראל

קבוצת "כאן עכשיו" לרכישת אמנות ישראלית, שהוקמה על ידי אגודת ידידי מוזיאון ישראל, רכשה לאחרונה 16 יצירות של 12 אמנים ישראליים עכשוויים בסכום כולל של 712 אלף ש"ח. הקבוצה רכשה יצירות של פיטר יעקב מלץ, פאטמה שנאן דרע, נירית טקלה, דור זליכה לוי, גלעד אפרת, רון עמיר, תום פניני, גל וינשטיין, אריאל שלזינגר, הדר סייפן, הלל […]

קבוצת "כאן עכשיו" לרכישת אמנות ישראלית, שהוקמה על ידי אגודת ידידי מוזיאון ישראל, רכשה לאחרונה 16 יצירות של 12 אמנים ישראליים עכשוויים בסכום כולל של 712 אלף ש"ח.

הקבוצה רכשה יצירות של פיטר יעקב מלץ, פאטמה שנאן דרע, נירית טקלה, דור זליכה לוי, גלעד אפרת, רון עמיר, תום פניני, גל וינשטיין, אריאל שלזינגר, הדר סייפן, הלל רומן והדסה גולדויכט. שתיים מן העבודות מוצגות כעת. ציורה של נירית טקלה ״במקווה״ משנת 2016 מוצג בתערוכה ״זום 2016״ בבית טיכו, ו"יום הולך ויום בא" של פיטר יעקב מלץ, המוצגת על קיר שלם בבניין המרכזי של המוזיאון.

קבוצת "כאן עכשיו", הפועלת כבר 7 שנים, רכשה עד כה 114 עבודות של 68 אמנים, בסכום כולל של יותר מ-4.7 מיליון שקלים. הקבוצה הוקמה ע"י אגודת הידידים של מוזיאון ישראל שמנוהלת על ידי לאה רוטשטיין, ורוכשת את היצירות בהתאם למדיניות אוסף המוזיאון. בראש הקבוצה המונה 55 חברים עומדים רבקה סקר, נשיאת סות'ביס ישראל ועו"ד גיל ברנדס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *