יריד צבע טרי 8 יתקיים השנה ביריד המזרח בת״א

היריד השנתי לאמנות צבע טרי 8 יתקיים בתאריכים 9-5 באפריל 2016 ביריד המזרח, נמל תל-אביב. בנוסף לתצוגות המכירה היריד יכלול השנה תערוכת נושא בהשתתפות אמנים בינלאומיים לצד אמנים ישראלים, וביניהם האמן היפני: Onishi Yasuaki, אמן הפרפורמנס מרומניה Szilard Gaspar, וסדרה צילומית של האמן הסנגלי Fabrice Monteiro. במסגרת שיתוף הפעולה של היריד עם מוסדות אמנות מקומיים תוצג חממת […]

היריד השנתי לאמנות צבע טרי 8 יתקיים בתאריכים 9-5 באפריל 2016 ביריד המזרח, נמל תל-אביב. בנוסף לתצוגות המכירה היריד יכלול השנה תערוכת נושא בהשתתפות אמנים בינלאומיים לצד אמנים ישראלים, וביניהם האמן היפני: Onishi Yasuaki, אמן הפרפורמנס מרומניה Szilard Gaspar, וסדרה צילומית של האמן הסנגלי Fabrice Monteiro.

במסגרת שיתוף הפעולה של היריד עם מוסדות אמנות מקומיים תוצג חממת הוידיאו של היריד, בתמיכת עמותת אאוטסט ובאוצרות צוות המרכז לאמנות עכשווית בתל-אביב (CCA), ראשות סרג'יו אדלשטיין. אוסף יגאל אהובי יוזם פרויקט מיוחד במסגרת היריד ובית המכירות הפומביות סות'ביס, וימשיך להעניק את פרס בחירת הפטיש לעבודה מתוך עבודות אמני החממה. מתחם עיצוב טרי ייתן לראשונה ייצוג למחלקה לקרמיקה וזכוכית של האקדמיה לאמנות ועיצוב, בצלאל, ירושלים, אשר תציג בו את עבודות בוגריה.

גם השנה יוצג פרויקט "הגלויה הסודית", הכולל מכירה של למעלה מאלף עבודות אמנות מקוריות בגודל גלויה של אמנים ומעצבים בעלי שם לצד אמנים צעירים וסטודנטים. כל הגלויות מוצגות במחיר אחיד של 180 ₪ לגלויה ובעילום שם, כאשר רק לאחר הרכישה יכולים הרוכשים לגלות מי האמן שאת יצירתו הם רכשו. ההכנסות מהפרויקט, שעומדות בתום 7 שנות פעילות, על למעלה ממיליון ₪ – מועברות במלואן כתרומה למרכז מאירהוף לחינוך לאמנות של מוזיאון תל אביב, עבור מלגות לנוער מצטיין באמנות ממשפחות מעוטות יכולת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *