האדריכל דן הנדל יכהן כאוצר לעיצוב ואדריכלות במוזיאון ישראל

מוזיאון ישראל הכריז על מינויו של דן הנדל לאוצר לעיצוב ולאדריכלות. הנדל ייכנס לתפקידו בחודש יוני ויגבש את תוכנית התערוכות של המוזיאון בתחום זה. הנדל, יליד 1978, הוא אדריכל, מורה במחלקה לארכיטקטורה בבצלאל והעורך של Manifest, מגזין שנתי לאדריכלות ואורבניזם אמריקאיים. הוא היה האוצר הצעיר של המרכז הקנדי לארכיטקטורה במונטריאול (CCA), עבורו פיתח את התערוכה […]

מוזיאון ישראל הכריז על מינויו של דן הנדל לאוצר לעיצוב ולאדריכלות. הנדל ייכנס לתפקידו בחודש יוני ויגבש את תוכנית התערוכות של המוזיאון בתחום זה.

הנדל, יליד 1978, הוא אדריכל, מורה במחלקה לארכיטקטורה בבצלאל והעורך של Manifest, מגזין שנתי לאדריכלות ואורבניזם אמריקאיים. הוא היה האוצר הצעיר של המרכז הקנדי לארכיטקטורה במונטריאול (CCA), עבורו פיתח את התערוכה First the Forests, ואוצר התערוכה Aircraft Carrier שהוצגה בביתן הישראלי בביאנלה ה-13 לאדריכלות בונציה, ב-Storefront for Art and Architecture בניו יורק ובמוזיאון ישראל בירושלים. בנוסף, הוא אצר את התערוכה Wood: The Cyclical Nature of Materials, Sites and Ideas ב-New Institute ברוטרדם (2014) ותערוכה על האדריכל אברהם יסקי שתיפתח במוזיאון תל אביב ב-2016. הנדל עומד לקראת סיום הדוקטורט שלו בפקולטה לאדריכלות בטכניון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *