כתבת האמנות חגית פלג רותם מצטרפת למגזין פורטפוליו

כתבת האמנות חגית פלג רותם מצטרפת למגזין המקוון ״פורטפוליו״, המציין בימין אלה 11 שנה להקמתו ע״י יובל סער. פלג רותם שימשה בעשור האחרון ככתבת האמנות והתרבות של גלובס, ובעבר ערכה את מגזין ליידי גלובס, וייסדה וערכה את מגזין העיצוב והאדריכלות טקסטורה. בתפקידה חדש היא תכסה באופן שוטף את תחומי האמנות של האתר, שנפתח כבלוג אישי של סער […]

כתבת האמנות חגית פלג רותם מצטרפת למגזין המקוון ״פורטפוליו״, המציין בימין אלה 11 שנה להקמתו ע״י יובל סער.

פלג רותם שימשה בעשור האחרון ככתבת האמנות והתרבות של גלובס, ובעבר ערכה את מגזין ליידי גלובס, וייסדה וערכה את מגזין העיצוב והאדריכלות טקסטורה. בתפקידה חדש היא תכסה באופן שוטף את תחומי האמנות של האתר, שנפתח כבלוג אישי של סער בשנת 2005, וכיום מפרסם באופן שוטף מגוון כתבות בתחומי התרבות החזותית (עיצוב, איור, אמנות, אדריכלות, אופנה ועוד).

בהודעת ההצטרפות כתב סער כי ״היצירה בארץ שופעת, האקדמיה מלאה בכשרונות צעירים שמחכים לרגע שלהם לפרוץ, אולם בעקבות המשבר שעובר עולם העיתונות (בעיקר המודפס) מצטמצמים שטחי הכיסוי לתחום האמנות והעיצוב, והם זוכים לפחות תהודה. אני מאמין שהתרחבותו של פורטפוליו מעניקה מענה למהלכים אלה. דווקא בזמנים האלו אני רואה חשיבות בקיומו של פורטפוליו כמגזין עצמאי שאינו מונע משיקולים מסחריים״.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *