פרס למאיירת מרב סלומון

עבודתה של מרב סלומון, "הצביעו מה?" זכתה במדליית זהב בקטגורית איור מוסדי, במסגרת התחרות השנתית של איגוד המאירים האמריקאי. הכרזה תציג בתערוכת Illustrators 58 שתיפתח בניו יורק בתחילת ינואר 2016. Illustrators 58 הינה תערוכת הדגל של איגוד המאיירים האמריקאי, המציגה מידי שנה מעל 400 עבודות מצטיינות, הנבחרות על ידי צוות שופטים שמורכב ממעצבים, מאיירים וארטדיירקטורים […]

עבודתה של מרב סלומון, "הצביעו מה?" זכתה במדליית זהב בקטגורית איור מוסדי, במסגרת התחרות השנתית של איגוד המאירים האמריקאי. הכרזה תציג בתערוכת Illustrators 58 שתיפתח בניו יורק בתחילת ינואר 2016.

Illustrators 58 הינה תערוכת הדגל של איגוד המאיירים האמריקאי, המציגה מידי שנה מעל 400 עבודות מצטיינות, הנבחרות על ידי צוות שופטים שמורכב ממעצבים, מאיירים וארטדיירקטורים מובילים בתחומם. התחרות הבינלאומית שמקדימה את התערוכה, מתקיימת מידי שנה ומתהדרת באלפי פניות מכל העולם. צוות השופטים מעניק שלוש מדליות זהב ושלוש מדליות כסף לזוכים בכל אחת משלוש הקטגוריות: איור מוסדי, איור בפרסום ואיור עצמאי.

"הצביעו מה?" – הכרזה הזוכה של סלומון, עוצבה בהזמנתו של בית הפונטים אלף אלף אלף, והוצגה בתערוכה "אלפבית של בחירות" שהתקיימה במרץ 2015, לרגל יום הבחירות לכנסת ה-20. התערוכה הציגה 22 כרזות של 22 משתתפים שקיבלו כרזה ישנה של מפלגת עבר שאינה קיימת, ושהאות שלה מתכתבת עם שמם הפרטי. כל יוצר התבקש לעצב או לאייר כרזה חדשה בהשראת הכרזה הישנה. "הצביעו מה?" התייחסה לכרזה שעיצב יוחנן סימון לרשימה "חזית השמאל" בשנות ה-40 של המאה הקודמת.

מרב סלומון, בת 48, מאיירת פעילה, היא בוגרת המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, ובשש השנים האחרונות מכהנת כראשת תחום האיור במחלקה. סלומון זוכת פרס העיצוב מטעם משרד התרבות והספורט לשנת 2013. בין עבודותיה: סיפור מאויר למבוגרים בשם "כוויות קור" (הוצאתBuchergilde Guttenberg גרמניה) שזכה בפרס הספר המאויר הטוב לשנת 2012, מטעם איגוד המאיירים הבריטי, ספר "הברכה" (בהוצאת בוקימן) וספר בישול מאויר בשני צבעים "1,000 מתכונים" (מאת רות קינן בהוצאת עם עובד).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *