לאה אביר מונתה לאוצרת הבית של גלריה רו-ארט

אביר תכנס לתפקידה ב–1 בספטמבר 2015. אביר תחליף את נוגה דוידסון, ששמשה בתפקיד בארבע וחצי השנים האחרונות ועוזבת את גלריה רו- ארט לטובת ניהול אמנותי של חלל אמנות חדש. הודעה לעיתונות: ״לאה אביר היא אוצרת וכותבת בתחום האמנות העכשווית. החל משנת 2007 אביר אוצרת תערוכות ומארגנת אירועי אמנות שונים בארץ ובעולם, במוסדות פרטיים וציבוריים, בחללים אלטרנטיביים […]

אביר תכנס לתפקידה ב–1 בספטמבר 2015. אביר תחליף את נוגה דוידסון, ששמשה בתפקיד בארבע וחצי השנים האחרונות ועוזבת את גלריה רו- ארט לטובת ניהול אמנותי של חלל אמנות חדש.

הודעה לעיתונות:
״לאה אביר היא אוצרת וכותבת בתחום האמנות העכשווית. החל משנת 2007 אביר אוצרת תערוכות ומארגנת אירועי אמנות שונים בארץ ובעולם, במוסדות פרטיים וציבוריים, בחללים אלטרנטיביים ובמרחב הציבורי. בשנת 2014 שמשה אוצרת מוזיאון חיפה לאמנות, ובין תפקידיה הקודמים – אוצרת עמיתה בארגון Creative Time בניו יורק (מטעם ארטיס), יועצת אמנותית לסדנאות האמנים בירושלים ואוצרת משנה ומנהלת תחום התוכן במובי-מוזיאוני בת ים. אביר היא בוגרת החוג לתולדות האמנות ולימודי אוצרות מתקדמים באוניברסיטת תל אביב, ולמדה לתואר שני באוניברסיטת חיפה. חיבוריה של אביר התפרסמו בקטלוגים ומגזינים שונים בארץ ובעולם, ובשנים האחרונות היא לימדה היסטוריה ותיאוריה של אמנות ואוצרות במוסדות שונים כמו אוניברסיטת חיפה, בצלאל והתכנית ללימודי אוצרות של הטכניון בתל אביב.
שמעון בן-שבת, בעליה של גלריה רו-ארט, מתייחס למינויה של אביר ולעזיבתה של דוידסון: "אנו מודים לנוגה דוידסון על תרומתה הרבה במשך ארבע וחצי שנים, תרומה שהורגשה היטב בעשייה ובשיח בסצינת האמנות המקומית. אנו מאחלים לה הצלחה רבה בהמשך דרכה, וגאים להתחיל דרך חדשה ומסקרנת עם מינויה של לאה אביר, אשר תתרום מניסיונה הרב לפעילותה של הגלריה".
התכניות הקרובות ימשיכו כרגיל, ויכללו את "בגרות", התערוכה האחרונה שתאצור דוידסון בגלריה, המציגה עבודות של בוגרי מחזור 2015 של בתי ספר לאמנות בארץ ובעולם, ואשר תפתח ב – 24 בספטמבר 2015. בהמשך השנה ייחנך חלל רזידנסי חדש, שאת תוכניותיו תוביל אביר בנוסף לתכניות בחלל הגלריה הקיים.״

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *