יוזמה להחרמת אירועי ״אוהבים אמנות עושים אמנות״

תחת הכותרת ״כך לא אוהבים אמנות – כך לא מבטאים אהבה״, מתגבשת יוזמה להחרמת אירועי האמנות של עיריית ת״א-יפו. במכתב שנשלח ע״י ועד המאבק בתוכניות סגירת מרכז מאירהוף לחינוך לאמנות, נכתב כי ״בימים אלה מתקיימת הרשמה של אמנים/ות לאירוע הסטודיו הפתוח של "אוהבים אמנות עושים אמנות", שיתקיים בחודש מאי הקרוב בהפקת העירייה. זהו אכן אירוע חשוב שבו זוכים […]

תחת הכותרת ״כך לא אוהבים אמנות – כך לא מבטאים אהבה״, מתגבשת יוזמה להחרמת אירועי האמנות של עיריית ת״א-יפו. במכתב שנשלח ע״י ועד המאבק בתוכניות סגירת מרכז מאירהוף לחינוך לאמנות, נכתב כי ״בימים אלה מתקיימת הרשמה של אמנים/ות לאירוע הסטודיו הפתוח של "אוהבים אמנות עושים אמנות", שיתקיים בחודש מאי הקרוב בהפקת העירייה. זהו אכן אירוע חשוב שבו זוכים אמנים ואמניות רבים בתל אביב לחשוף בסטודיו שלהם/ן את יצירתם/ן לקהל הרחב. למרות זאת אנו פונים בקריאה ובבקשה לכל חברינו היוצרים והיוצרות, להימנע השנה מהשתתפות בו כאות מחאה על הפגיעה המתמשכת בחינוך המקצועי לאמנות בעיר תל אביב ובעתידו״.

״באמצע חודש ינואר האחרון בישיבת מועצת המנהלים של מוזיאון תל אביב הכריז ראש העיר רון חולדאי על סגירתו בחודש אפריל הקרוב של מרכז מאירהוף לחינוך לאמנות של מוזיאון תל אביב, זאת בעיצומה של שנת הלימודים. מה היו אמורים לעשות אלפיים תלמידיו? מה היו אמורים לעשות תלמידי מגמת האמנות של עירוני א'? מה היו אמורים לעשות עשרות מוריו וכל צוות העובדים? כלל לא ברור. לרון חולדאי ולסגנו אסף זמיר הפיתרונים״.

״בשלב זה, לאחר מאבק ער שניהלו צוות המרכז ועובדי המוזיאון נסוגה העירייה מההחלטה לסגור את מרכז מאירהוף, אך בכל זאת היא מתעתדת לקחת בחודש אפריל הקרוב את שני החללים המרכזיים של סדנאות הקדרות והפיסול הותיקות והמצליחות לצורך הקמת שני גני ילדים זמניים״.

״הלך רוח זה אינו מצביע אלה על הבוטות  והשניות בה מתנהלים ראש העיר ואנשי העירייה כלפי האמנות והאמנים בעיר, מצד אחד יוצאים בסיסמאות ובאירועים כמו "אוהבים אמנות עושים אמנות", ומצד שני סוגרים בהינף רגע וללא כל שיקול דעת את המוסד החינוכי לאמנות המרכזי והוותיק ביותר בעיר".

את המכתב חותם הועד בהזמנה להצטרפות למאבק באמצעות פנייה לכתובת הדוא״ל של רכזת הפרויקט מטעם העירייה מעין נבו: [email protected]

1 תגובות על “יוזמה להחרמת אירועי ״אוהבים אמנות עושים אמנות״”

    די עם יוזמות ,החתמות,עיצומים והפגנות. כל מי שלא רוצה לאהוב אמנות שינעל את הסטודיו שלו וישאר בבית במקום לראות את אירועי סוף השבוע המטופשים. עשו כך פעם, פעמיים ,שלוש ואירועי האהבה יגוועו מעצמם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *