״ערב רב״ בן חמש

היום לפני חמש שנים ״ערב רב״ עלה לרשת. כל כך הרבה וגם כל כך מעט קרה מאז. התחלנו במעין בלוג ששודרג בהמשך לאתר הנוכחי, שבעצמו כבר הזדקן וישודרג בחודשים הקרובים. עבדנו מהבית ועשינו הכל לבד. בהמשך הצטרפו אלינו יעל רביד והעורכת הלשונית רחל פרץ, ולפני חצי שנה התחלנו לעבוד ממשרד קטן בבית הנסן. זה הצוות […]

היום לפני חמש שנים ״ערב רב״ עלה לרשת. כל כך הרבה וגם כל כך מעט קרה מאז. התחלנו במעין בלוג ששודרג בהמשך לאתר הנוכחי, שבעצמו כבר הזדקן וישודרג בחודשים הקרובים. עבדנו מהבית ועשינו הכל לבד. בהמשך הצטרפו אלינו יעל רביד והעורכת הלשונית רחל פרץ, ולפני חצי שנה התחלנו לעבוד ממשרד קטן בבית הנסן. זה הצוות הקבוע שמתפעל את האתר. אליו מתווספים כמובן הכותבים והכותבות, האמנים והאמניות, ועוד כמה צדיקים שעוזרים לנו מפעם לפעם עם פתרונות לתקלות ובעיות אחרות.

עם עליית האתר כתב רונן את המאמר שבקישור, שהפך למעין מניפסט ובמובנים רבים רלבנטי היום לא פחות מכפי שהיה כשפורסם בינואר 2010. בחמש השנים שחלפו פורסמו ב״ערב רב״ עוד 2900 מאמרים וידיעות שנכתבו ע״י 212 כותבים וכותבות, 5723 תמונות ו-5413 תגובות. פרסמנו 3 גיליונות מודפסים וארגנו או השתתפנו בארגון עשרות אירועים, השקות, דיונים, הרצאות, מסיבות וכנסים. יש לנו כל מני תוכניות לעתיד והלוואי שנצליח להגשים אפילו חצי מהן. הישארו עימנו לחגיגות העשור של ״ערב רב״ ב-29.1.2020.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *