ועד חדש לאיגוד האמנים

איגוד האמנים הפלסטיים בישראל הודיע על בחירת ועד חדש. האמנים החדשים שנבחרו לוועד האיגוד הם ליאת אלבלינג, צפיה דגני וגבי קריכלי, שיחליפו את מורן שוב והדס קידר שכיהנו בתפקיד בשלוש השנים האחרונות. הם יפעלו יחד עם יו״ר הועד גלעד אופיר וורדה גבעולי, שנבחרה מחדש לתפקידה כגזברית האיגוד. קידר תמשיך לערוכת את כתב העת ״איגוד העניינים״. בין […]

איגוד האמנים הפלסטיים בישראל הודיע על בחירת ועד חדש. האמנים החדשים שנבחרו לוועד האיגוד הם ליאת אלבלינג, צפיה דגני וגבי קריכלי, שיחליפו את מורן שוב והדס קידר שכיהנו בתפקיד בשלוש השנים האחרונות. הם יפעלו יחד עם יו״ר הועד גלעד אופיר וורדה גבעולי, שנבחרה מחדש לתפקידה כגזברית האיגוד. קידר תמשיך לערוכת את כתב העת ״איגוד העניינים״.

בין הנושאים החדשים שהוועד החדש מציב על סדר יומו נמנים ייצוג ציבור האמנים במשרדי ממשלה (משרד התרבות, ועדות כנסת), ובעירייה (ארנונה מופחתת לאמנים), ניהול מו"מ עם משרד התרבות (בנושא מעמד האמנות הישראלית בעולם ויחסי האמן עם מוסדות התרבות הציבוריים), יזום והקמה של ועדות עבודה משותפות עם המועצה לתרבות ואמנות (בנושאים כמו שכר אמן ותביעה לשינוי חוק המוזיאונים), ופעולות בנושאים הנוגעים לעידוד ושימור היצירה הישראלית המקומית – הקלות מס למוסדות ציבור ברכישה של אמנות ישראלית, הוצאת כתב עת מקצועי לאמנות ועוד.

חברי הועד מימין לשמאל: ורדה גבעולי, ליאת אלבלינג, גבי קריכלי, צפיה דגני וגלעד אופיר

חברי הועד מימין לשמאל: ורדה גבעולי, ליאת אלבלינג, גבי קריכלי, צפיה דגני וגלעד אופיר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *