שרי גולן פותחת חלל אמנות

"המשולש – חלל לאמנות" הוא מרכז אמנות חדש בקריית המלאכה בניהולה של האוצרת שרי גולן. המשולש, שנפתח במקום בו פעלה גלריה ״זיז״ שנסגרה לאחרונה, ״יהווה זירת התרחשות ואינטראקציה בין יוצרי, מתווכי וצרכני אמנות. המשולש יארח את הקורסים לפיתוח וקידום קריירה לאמנים של האוצרת שרי גולן בשם ״כל מה שלא לימדו אתכם בבית ספר לאמנות״. בנוסף […]

"המשולשחלל לאמנות" הוא מרכז אמנות חדש בקריית המלאכה בניהולה של האוצרת שרי גולן. המשולש, שנפתח במקום בו פעלה גלריה ״זיז״ שנסגרה לאחרונה, ״יהווה זירת התרחשות ואינטראקציה בין יוצרי, מתווכי וצרכני אמנות. המשולש יארח את הקורסים לפיתוח וקידום קריירה לאמנים של האוצרת שרי גולן בשם ״כל מה שלא לימדו אתכם בבית ספר לאמנות״. בנוסף הוא יתפקד כשואו רום ייחודי לאירועי אמנות ותרבות״, לשון ההודעה לעיתונות.

גולן היא בוגרת לימודי אמנות במדרשהבית ברל. לאחר לימודיה אצרה מספר תערוכות בחללי תצוגה שונים עד שמונתה לתפקיד האוצרת של גלריה רוזנפלד. בהמשך פרשה והקימה יחד עם גבי רון את מרכז ״פעילה״ בשוק הפשפשים ביפו, שנסגר כעבור זמן קצר, בשנתיים האחרונות היא עובדת כאוצרת עצמאית ומעבירה סדנאות לאמנים/ות.

באירוע השקת החלל שיערך במוצ״ש, 8.11, יוצג המיניאוסף אמנות הפרטי של גולן, הכולל עבודות של זויה צ׳רקסקי, הילה טוני נבוק, אביטל כנעני, רחל קיני, עידו מיכאלי, ליאור שטיינר, תמיר צדוק, Signor Gi ,Klone, אבישי סיון, אסי משולם, רותי הלביץ כהן, נורית ירדן, ג׳ניפר בר לב, גיא ינאי, רוני סומק, יעל שחר, מרב שין בןאלון, שחר סריג, עופרי מרום, אנה פרומצ׳נקו, ניב בורנשטיין, מורן קליגר, אורי זא"ב סגל, שושי קוניגסברג, רועי מרגליות, מיטל סעדון, יעל פרידמן, ענבל מארי כהן, ענת מעוז ועוד.

 רחוב שביל המרץ 6 , קומה 1, חלל 8, תל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *